Ik blij ben

dat ik geen taarten en cupcakjes op bestelling maak. Heb net40 cupcakejes voor morgan haar zomerfeest op het kdv gemaakt maar men wat een aanslag op mijn hand dat beslag slaan en de toping erop spuiten. Laat het professioneel maken wel aan andere over en ik ban wel af en toe

Groetjes,

Michèle

Aan mij is dat ook niet besteed. Wel goed dat jij er zoveel hebt gemaakt, alles in het belang van je kind hè?

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

oejj meid hoe is het nu met je handen? want ik heb het door de hectiek hier evven gemist allemaal is er nog wat uitgekomen of ben je nog bij de reumatoloog oid geweest? hee maarre zijn de cakejes gelukt? hoelang ben je bezig geweest?

@ mriek ha ha ha inderdaad, ik maak ze eigenlik alleen maar met dit soort dingen en een verjaardag, dus dat is te overzien. Ik heb nu 20 gewone met een toping besprenkeld met roze en paarse hartjes en de andere 20 hebben er chocolade chips inzitten.

@ Inge ja ze zijn gelukt. Ze lukken altijd wel hoor, ik vind bakken op zich heel leuk alleen het mengen wat minder. Enne ik ben bij de dermatoloog geweest. Ik heb geen psoriases, maar een vorm van exceem. Eentje die mijn handen en voeten dus extreem uitdroogt. Ik moet twe cremes uit proberen en dan kijken welke ik het prettigste vind en over 2 maanden terug naar de dermatoloog. 13 juli moet ik terug naar de reumatoloog voor de bloed en urine uitslagen en een echo van mijn hand.

Groetjes,

Michèle

aah oke zo… ik moest met eczeem 2 cremes over elkaar heen smeren. ofja mijn moeder moest dat bij me doen ik was nog baby
maar ben je al aan het uitproberen dan?
ja jee 13 juli is nog ver weg als je er zo’n last van hebt. weet er alles van. hoelang had jij er al last van? voordat ze zeiden ga maar naar de reumatoloog? ik heb echt een paar jaar moeten kwakkelen voordat ze op dat punt kwamen pff!

Nou ik gebruik het liefst de creme die niet in de koelkast moet alleen die stinkt weer zo dus eigenlijk wil ik ze beide niet gebruiken. En ik heb vorig jaar die ontsteking gehad en nu weer last dus ik ben meteen doorgestuurd, maar ik heb de mazzel of de pech dat ik suiker heb dus ze moeten ook zeker zijn dat het geen diabetescomplicatie is he.

Groetjes,

Michèle

hmm ja maargoed het zal wel moeten en het is misschien maar voor even he meid!
en ja wat je zegt… zou kunnen idd, maar ik neem aan dat ook zij daar rekening mee houden?

Nu ik zit er waarschijnlijk de rest van mijn leven aan vast inge. Zo droog zijn mijn handen en voeten. Enne hoe bedoel je dat laatste??

Groetjes,

Michèle

oej meis dat is helemaal rotnieuws dan…
en het laatste bedoel ik met dat ze dan extra rekening moeten houden met je suiker, wat je zelf ook al aangaf

Gewijzigd door - MamavanRico op 22 Jun 2011 11:08:40

Oh ja dat doen ze zeker, daarom moest ik ook naar de dermatoloog want kleine wondjes zijn funest voor een diabeet dus met die droge huid is het een ramp soms.

Groetjes,

Michèle

ik vind die taarten er ook helemaal geweldig uit zien maarre…voor mij toch maar bestellen bij de Hema!

Gr, Danielle

Wat goed van je!

Ik ben helemaal niet van het bakken, maar wil met Tim zijn verjaardag cupcakes gaan maken. Moet me er nog even in gaan verdiepen hoe ik dat moet maken.

Groetjes,
Sandra

Het is zo makkelijk sandra. Alleen dat mengen en zo he

Groetjes,

Michèle