omdat ik vandaag (alweer) een darmonderzoek heb gehad waaruit blijkt dat mijn darm nog steeds fel ontstoken is. Maar het goede nieuws is dat we nu een andere therapie gaan toepassen, waarbij ik geen medicijnen meer hoef te slikken, maar of 1x in de 2 weken een spuit moet zetten of 1x per 2 maanden een ochtend naar het ziekenhuis moet. Dat hoor ik dinsdag pas, daarvoor heb ik een aantal testen moeten doen, daar heb ik dinsdag de uitslag van en afhankelijk daarvan kijken we wat we gaan doen. Eindelijk dus vooruitzicht op beterschap. (en ik krijg het vergoed, want die spuiten kosten 600 euro per stuk!!!) Deze therapie schijnt vaak goed aan te slaan, maar niet iedereen komt er blijkbaar in aanmerking voor, dat doen ze alleen als medicijnen niet helpen. Het andere goede nieuws is dat we dan waarschijnlijk geen 2 jaar (of langer) moeten wachten met een tweede kindje, maar dat het misschien al eerder kan.
Fijn dat ik het hier even van me af kan schrijven en hopen dat dat dan wel gaat werken maar ik heb er goede hoop op.
groetjes
Ineke