Ik bivakker in het zkh met J


#1

Pfff… gistermorgen moesten bij J de amandelen eruit gehaald worden. Het ging erg goed! Na een slaapje was ze minder fit, maar goed wat diclofenac en we mochten om 16.45uur naar huis. Onderweg naar huis gingen we de andere 2 ophalen bij het kdv (daar kwamen we toch langs). Toen we er bijna waren werd J witter en stiller en had vers bloed in haar mond. Mijn vriend is naar binnen gelopen en ging F en S ophalen, ik was aan het bellen met het zkh. toen ineens J bloed op begon te braken (in de auto). Gelukkig was een vriendin, die een medische achergrond heeft net haar zoontje aan het ophalen en stond bij mij en heb ik de telefoon gegeven. J heeft toen in mijn handen oovergegeven en dat heb ik maar op de grond gegooid…alles zat onder het bloed. Het zkh wilde een ambulance laten komen, maar mijn vriendin zei dat we zelf ook konden rijden. En zo zijn wij terug naar het zkh gereden en is J nog een keer geopereerd. Tegen 21.30 lag ze op haar kamer en heeft ze nog oud bloed op gegeven…tegen 23.00 was ze eindelijk in slaap gevallen en een uurtje later is mijn vriend naar huis gegaan en ben ik gaan slapen.
Gelukkig gaat het nu veel beter en mag ze na de middag naar huis! Het zkh is super, laptop mag je lenen, hebt flatscreen tv, je mag tegen een kleine vergoeding mee-eten en je hebt super fijne kamers (is net een nieuw stuk aan het zkh gezet)Maar wat waren wij geschrokken!!! En wat zijn ze dan ineens klein!

Groetjes mama Ja



#2

Och jeetje meid, dat is schrikken!
Arme J, wat zal ze zich beroerd en misselijk gevoeld hebben van al dat bloed in dr maagje… En twee keer geopereerd, pfff even heel anders dan je je had voorgesteld…
Wel super fijn dat jullie door een vriendin en in het ziekenhuis zo goed zijn opgevangen.
Sterkte voor jullie en je kleine meid, hopelijk voelt ze zich nu snel beter!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#3

Pffff…schrikken! Lijkt me heel eng, dat bloed dat ze opgaf. Gelukkig zijn jullie goed geholpen en mag ze naar huis!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Wat heftig!

Ben blij te horen dat het nu beter gaat en ze vanmiddag naar huis mag.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Oeps…

Weet je ondertussen wat de eerste keer fout is gegaan?

M.


#6

Oh wat sneu joh! En dat verwacht je ook niet na zo’n ingreep! Beterschap!!

Groetjes Manderijn.


#7

Bedankt voor de reacties!

@ Marsel, er was een bloedvat geprongen, helaas kan gebeuren…

Toen we gisteren thuis kwamen is de het toch hard aangekomen, ben er helemaal ondersteboven van

Ben vandaag op het werk, even focussen op iets anders, maar de beelden blijven voorbij flitsen…

Groetjes mama Ja



#8

He gossie, logisch dat je daar een tikje van krijgt.heb je nog een beetje je zinnen kunnen verzetten vandaag ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#9

@asje, redelijk. Maar toch ook wel fijn soms even iets anders aan je hoofd te hebben. Morgen ben ik alleen met J thuis, even bijkomen en uitrusten

Groetjes mama Ja



#10

Daarom moesten wij alsmaar blijven met Alexander laatst , die bleef maar bloed overgeven maar wel oud bloed.en domste was later bij asje thuis week later zetten wij hem in een warm bad , hadden niet over nagedacht . BAM een bloedneus van hier tot Tokio .dus om 9 uur avonds allemaal weer aan het waterijs .
Ze mogen 2 weken niet zwemmen hè ,beterschap

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#11

Jeetje wat schrikken zeg. Fijn dat jullie goed zijn opgevangen. Beterschap.



#12

@kimmetje, dat is ook wat! idd 2 weken niet zwemmen en tot 2 weken kans op bloedingen… Gelukkig eet en drinkt ze nu uit zichzelf! IJs wil ze niet?! Gek meisje!

Groetjes mama Ja