Pfff… gistermorgen moesten bij J de amandelen eruit gehaald worden. Het ging erg goed! Na een slaapje was ze minder fit, maar goed wat diclofenac en we mochten om 16.45uur naar huis. Onderweg naar huis gingen we de andere 2 ophalen bij het kdv (daar kwamen we toch langs). Toen we er bijna waren werd J witter en stiller en had vers bloed in haar mond. Mijn vriend is naar binnen gelopen en ging F en S ophalen, ik was aan het bellen met het zkh. toen ineens J bloed op begon te braken (in de auto). Gelukkig was een vriendin, die een medische achergrond heeft net haar zoontje aan het ophalen en stond bij mij en heb ik de telefoon gegeven. J heeft toen in mijn handen oovergegeven en dat heb ik maar op de grond gegooid…alles zat onder het bloed. Het zkh wilde een ambulance laten komen, maar mijn vriendin zei dat we zelf ook konden rijden. En zo zijn wij terug naar het zkh gereden en is J nog een keer geopereerd. Tegen 21.30 lag ze op haar kamer en heeft ze nog oud bloed op gegeven…tegen 23.00 was ze eindelijk in slaap gevallen en een uurtje later is mijn vriend naar huis gegaan en ben ik gaan slapen.
Gelukkig gaat het nu veel beter en mag ze na de middag naar huis! Het zkh is super, laptop mag je lenen, hebt flatscreen tv, je mag tegen een kleine vergoeding mee-eten en je hebt super fijne kamers (is net een nieuw stuk aan het zkh gezet)Maar wat waren wij geschrokken!!! En wat zijn ze dan ineens klein!
Groetjes mama Ja