Ik binnenkort ga werken

Hoi meiden,
Ik ga binnekort werken en dan moet ik voor de eerste keer Nina bij het KDV brengen waar ik best tegen op zie. Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden. Ik ga het eerst een halve dag in de week proberen. Ik denk dat ze wel kwa ontwikkeling daar wel aan toe is om ook met andere kinderen in contact te komen. Ik denk dat er er zelf meer moeite mee heb dan haar. Raar om haar achter te laten bij mensen die ik nauwelijks ken. Maar ja ik moet even door de zure appel heen bijten. groetjes chantal

Chantal

Van mezelf weet ik nog dat ik het vreselijk vond Anna achter te laten bij het kdv. Anna zelf was veeeeeeeel eerder gewend dan ik, maar soms moet je door de zure appel heen bijten! Deze was voor mij wel erg zuur! Nu gaat het perfect en gaat Anna een dag in de week naar het kdv. Een goede oplossing!

Succes met werken en ik hoop dat het goed gaat met je kleine meid!

Vandaag mijn eerste werkdag. Ik ben best zenuwachtig. Ik ga werken bij een vrouw met zoon in rolstoel die pgb hebben. Ik moet die zoon gaan ammuseren met spelletjes doen. Schijnbaar manupuleerd dat zoontje mensen. Ik hoop niet dat ie dat te veel ook bij mij gaat doen. Die vrouw is vandaag weg dus ben ik alleen met hem terwijl ik hem nog nooit gezien heb. Pfff ben best zenuwachtig. groetjes chantal

Chantal

En? Hoe is het bevallen? Hoe deed je kleine meid het bij het kdv?

Hoi Judith
Gister hadden mijn ouders nog opgepast op nina. Maandag over twee weken gaat ze voor de eerste keer een halve dag naar kvd. En dan iedere maandag. Mijn eerste werkdag vond ik erg leuk. Hij heeft mij gelukkig niet gemanupuleerd. Hij was zelfs super aardig! Veel speletjes gedaan en was erg gezellig. Morgen krijgen we na lang wachten eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis. Omdat die mevrouw heel flexibele is mag ik zelf mijn werktijden en dagen bepalen. Ideaal vanwege het huis opknappen en verhuizen. Nou ja ik vind het niet echt werken maar goed. Mijn werkzaamheden zijn: Dat jongetje bezig houden, beetje poetsen samen met die mevrouw boodschappen doen de allerdaagse dingen eigenlijk. Zo een relax werk heb ik nog nooit gehad en het betaald ook nog goed!Geen vaste werktijden en eens eindelijk geen zwaar productiewerk waarbij ik vroeger om 5 uur s’morgens moest opstaan en ploegen moest draaien. Toen ik thuis kwam hadden ook nog mijn ouders bij de kruidvat voor 15 euro ook nog een nieuwe buggy gekocht wat minder zwaar is.Ik ben echt blij!!!Leuke dag gehad Gister Groetjes Chantal

Chantal

Dat noem ik pas een top dag!!! Fijn dat het zo goed is gegaan. Hopelijk gaat het ook goed met Nina op het kdv, en met jou natuurlijk. Ik hoop dat jullie allebei een goed gevoel hebben over het kdv!!

Een nieuw huis is echt iets om naar uit te kijken. Het klussen en ernaar toeleven is altijd erg spannend en soms ook vermoeiend! Veel plezier in jullie nieuwe huis!

Succes met je nieuwe baan, ik hoop dat het zo goed mag blijven gaan!