@MalawimamaJada, hier ook zo hoor. Op een thuisblijfdagje…
Daarom laat ik de oudste op dinsdag en donderdag overblijven, zodat de jongste als ze het nodig heeft lekker kan blijven slapen tussen de middag.
Donderdag bijvoorbeeld zijn we wezen peuterzwemmen 'smorgens. Meteen nadat we de oudste weggebracht hadden naar het zwembad, dus 9 uur lagen we er in, en om half 11 waren we weer thuis. Even plak ontbijtkoek gegeten want boterham had ze nog geen zin in. Toen heeft ze even geslapen
van 11 tot 14.45… toen heb ik haar wakker gemaakt om de oudste op te halen, heb ik haar maar ff een boterhammetje in de auto gegeven. En heeft ze het dus ook met 1x slapen moeten doen omdat we daarna weer met de oudste naar zwemles moesten. (PFffff ik kom nogal eens in het zwembad hoor
)
Vrijdags moest ze ook nog even bijtanken… Is om 10uur gaan slapen, en werd pas om 14.30 wakker! Maar helaas om 18uur weer te moe om te eten
Daar moeten we ook nog eens wat op vinden. Denk dat ik voortaan maar voor haar een prakje van de vorige dag bewaar om dan om 17uur op te kunnen warmen. Want ze heeft nu al wekenlang vrijwel niks gegeten 'savonds omdat ze gewoon te moe is.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)