we hebben na beraad dan toch besloten pippy thuis te hebben met oud en nieuw, maar wij hoosten hier ook altijd ‘het feestje’ met oud en nw…en dat gaat meestal nie echt zachtzinnig …vorig jaar vuurpijl in de gang en halve trap afgefikt,om maar een voorbeeld te geven… dus we zaten een beetje te wikken en te wegen… maar goed, de traditie willen we niet doorbreken,dus we doen het toch gewoon hier thuis, dan maar iedereen via de poort naar binnen…die kleine slaapt toch wel door… en misschien dat we haar dan om 00.00 uur ff wakker maken om naar het vuurwerk te kijken ! (ook met hoop dat ze dan wat langer slaapt…want als ze om 5 uur wakker is,legt mama dr waarschijnlijk net in ! …, dus da zou wel prettig zijn natuurlijk) en ik denk datze dat vuurwerk ook wel prachtig vind,) koop ik een paar sterretjes voor haar, mag zij die vasthouden !!
maar je kind thuis met zoiets vind ik toch wel een beetje spannend… het eerste jaar was ze 3 maanden, toen sliep ze echt overal doorheen,maarja of dat nu nog zo is, … da weten we natuurlijk niet !
Pippy is geboren 17.07.2009