...ik benieuwd ben waar Carolien is?

Ik heb net bij “verhalen” het verhaal gelezen van Carolien en haar verhuizing naar Lelystad. Dat ze er best tegenop ziet enzo en dat ze op zoek was naar een peuterspeelzaal voor haar dochter etc.
Nou weet ik door een topic van Monique dat ze inmiddels al in Lelystad woont, maar ik kom haar verder nooit tegen op de site.
Aangezien ik dus zelf ook in Lelystad woon dacht ik dat ik haar misschien wat tips kon geven over peuterspeelzalen en over “de weg vinden” in Lelystad zelf.
'T is toch altijd handig om ff wat te kunnen vragen enzo (en ik woon hier tenslotte al mijn hele leven. Aargh! Wat klinkt dat saai! Valt in praktijk best mee hoor!).
Maar goed, mijn vraag is dus: wie weet waar Carolien is??

Groetjes, Bianca

Hoiii,

Ze heeft het nog steeds heel druk, aangezien ze nét verhuisd zijn en nog niet alles af hebben. Ze komt as donderdag hier de hele dag en dan zal ik dr vertellen, dat er naar dr gevraagd wordt hoor! En die tips komen dr vast goed van pas! Dus tnx alvast.

gr Monique

hai Bianca…

Hehe nou heb het gevonden hoor… Plaats ik net een berichtje onder Mamas hoekje dat ik dit bericht niet kon vinden… Heb ik dus toch met me neus gekeken he…
idd wat monique al zegt… ik ben hartstikkuh druk nog met de verhuizing… ik kan amper tijd voor mezelf vinden… Dus ik zit daarom ook nog niet zo heeel veel op t forum.
Welke buurt woon je??
Ik kan zeker nog wel wat tips gebruiken ja…
Ik had al wel gehoord dat ik voor een huisarts mezelf moet aanmelden bij het ssgl… Maar hoe het met de peuterspeelzalen zit… Ik kan er hier in de buurt ook nog niet 1 ontdekken…
Ik heb wel een lagere school gezien… maar verder nog niet echt… Nou moet ik ook zeggen dat ik op de fiets ook nog niet echt weg geweest ben… En eigenlijk alleen het lelycentre en het centrum gezien heb… Ik word namelijk ook nog niet echt wijs uit die fietsbruggen hier hahaha…
Leuk dat je een opsporingsberichtje voor me geplaatst heb… )

Lfz. Carolientje
(die heeeeel gelukkig is omdat ze net te huwelijk is gevraagd…Yeah!!!

Hoi Carolien,

GEFELICITEERD!! Hartstikke leuk dat je ten huwelijk gevraagd bent!
Enne…wanneer is de grote dag?
Ik mail je wel even in welke buurt ik woon.

Groetjes, Bianca

Hai Bianca…
Thnx voor de felicitatie…
06-05-04 is de grote dag… 's middags om 15.00 … Ik vind het wel spannend hoor… maar ook heeeeel leuk… Gelukkig hebben we nog wel lekker de tijd om alles te regelen.

Ik heb je net een mail teruggestuurd

Lfz. Carolientje