Ik benieuwd ben hoe

Jullie kinderen een vliegenmepper noemen? of eerst noemde toen ze ongeveer 2 jr en 10 mnd waren? Rico kan namelijk vlieg zeggen en ook mepper
maar als hij het achter elkaar zegt zegt hij:

Sikke mekker

haha echt grappig. ik vind het leuk om te horen hoe andere kids bepaalde dingen uitspreken of benoemen, kan ik weer lachen

Miggeklapper… Maar goed, wij zijn dan ook fries he?

Manderijn

hahaha geweldig
die kids kunnen zo’n grappige dingen zeggen af en toe!
als rico sikke mekker zegt moet ik op de 1 of andere manier aan een geit denken, die heeft een sik en die mekkert

Voor een vliegenmepper weet ik het eigenlijk niet, maar de oudste noemde een wenkbrauw toen hij klein was altijd een brenkjouw. Een ezel werd een ia-paard genoemd en viezigheid wil nu door beide heren wel eens uitgesproken worden als vieze geit hahaha.
Dat zijn allemaal van die leuke dingen. Zo zei de oudste ooit eens tegen mij: mama, toen ik een baby was en in jouw buik zat en jij aan het drinken was, werd ik helemaal nat

Gewijzigd door - Simzoe op 30 Jul 2011 09:03:53

Mijn broertje zegt altijd tegen Noah “Hee Nohannes”, waarop Noah zegt "No-Anus! hahahahahahah hij legt de klemtoon verkeerd

Liefs, Melanie

Oh en trouwens, Noah noemde vliegemepper altijd “Vliegenepper”.

Liefs, Melanie

Wij hebben geen vliegenmepper maar morgan heeft het wel over pakapot als ze ziet dat er iets stuk is, meestal roept ze he mama pakapot Wie heeft gedaan??

Groetjes,

Michèle

ahhh leuk die uitspraken.

Als Dion een vrachtwagen ziet zegt hij; vagwagegege
dan moet ik altijd zo lachen.

Wij hebben geen vliegenmepper, dus ik zou het niet weten

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

haha geweldig

@Sandra: moet je gewoon is vragen: zeg is: vliegenmepper?
hahaha!