Ik ben

Hey allemaal

Ik ben lisanne jaar en heb een zoontje milan van 24-05-07 bijna 2 haha!
Heb nu sinds 5mnd een nieuwe relatie met een jongen van 27!
En heel erg de kriebelsvoor een tweede en hij helemaal haha!
Alleen ik heb wel zoiets vam wat zullen andere mensen denken nu al
en twee verschillende vaders maar ik heb nu wel van dit is me mannetje voor altijd!
Hoop dat jullie me beetje kunnen helpen en jullie mening willen geven!

kusj

lisanne

Welkom, ik geloof dat je daar mee zit, maar als jullie dat graag willen wie zijn dan andere mensen die dat tegen kunen houden. Ik was zelf 18 dat me dochtertje werdt geboren (ongelukje) maar werdt dus ook aangekeken alsof ik een hoertje was op school maar heb het allemaal genegeerd ook al deed hetpijn. IK heb alles wat ik graag wil me ventje al bijna 7 jaar samen en een prachtige dochter wat wil ik nog meer.Ik zou zeggen ga ervoor het wil niet zeggen dat je al volgende maand in verwachting bent miss duurt het wel een jaar. Veel succes met klussen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Welkom bij ikkeben
En je moet je niets van de buitenwereld aantrekken
Zolang jullie weten hoe het zit is het prima toch

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

dank je wel voor jullie reactie! Moet me ook weinig van aan trekken maar toch makkelijker gezegd dan gedaan!
En ben toch wel iemand van oo hoe denkt die erover enz!
Maar gelukkig word het al minder dankzij me vriend!

lisanne

ga de maar lekker voor hoor, wij zijn ook bezig voor een 2e en we trekken ons niks aan iedereen zegt van je bent nog jong bla bla bla, en de ander zegt ga je nog niet voor een 2e.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Ik ben op 18.07.2006 mijn relatie begonnen met mijn huidige vriend, binnen een week was hij bij mij ingetrokken en 6 maanden later verhuisde we naar dit huis. Nog binnen het jaar was ik zwanger van Morgan. Wij wilde dat een van ons een vaste baan had anders waren we al eerder begonnen.

Sommige vonden het snel, maar wij hadden zoiets als je weet dat het goed is moet je er voor gaan. Wat Tweetyx al zegt, kan een maand duren of een jaar en garantie voor de toekomst heb je nooit. Dus ik zou zeggen ga ervoor. Er is niks sterker dan je gevoel.

Groetjes,

Michèle