Ik ben

hallo

ik ben Chantal en ik ben 17 jaar, ik woon samen met mijn vriend bij mijn vader, en ik ben nu 1 maand en 5 dagen zwanger, ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik een forum voor tienermoeders zocht, toen kwam ik een topic tegen over een meisje dat net zo oud is als mij en ook zwanger is.
op andere forums kreeg ik heel veel commentaar en dat heb ik eigenlijk nu niet nodig, ik heb alleen maar tips en advies en leuke reactie’s nodig

Groetjes chantal

Gefeliciteerd meid,

Hier alleen maar gezellige dames hoor die je vragen kunnen beantwoorden en ook altijd wel in zijn voor kletspraat.

Lekker van genieten en we horen je wel.

Groetjes,

Michèle

Welkom op het forum!
en gefeliciteerd met je zwangerschap!

blijf je bij je vader wonen nu er een kleine op komst is ?

xx.Eva.

ja ik blijf eerst bij mijn vader wonen samen met mijn vriend, we hebben nog een kamer over waar mijn zusje slaapt als ze komt logeren, en die gaat mijn vader omtoveren tot babykamer, gelukkig maakt mijn vader er niet zo’n heel groot probleem van en heeft hij er vrede mee dat ik zwanger ben

Oh fijn meis, want je kunt alle hulp en steun goed gebruiken. En das ongeacht hoe oud je bent hoor want een baby krijgen is best zwaar soms, maar wel heeeeel leuk

Groetjes,

Michèle

Welkom bij de club! En alle plezier gewenst met je zwangerschap natuurlijk!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker