Ik ben zwanger

In de derde ronde is het gelukt. Gister positief getest 3 dagen voor mijn NOD. We zijn super blij! Vandaag schoonouders en zwager laten weten dat het raak is. We hebben me schoonmoeder een speen gegeven met I love oma, me schoonvader een slabbetje met Ik benOpa’s trots en me zwager een rompertje met mijn oom is me beste vriend. Ze hadden het niet gelijk door totdat mijn schoonmoeder haar tekst hard op ging lezen. Toen zei ze ben je zwanger. Ze moest huilen en heb een hele dikke knuffel gekregen.

Gewijzigd door - Joyce1985 op 15 Sep 2011 23:04:09

Gewijzigd door - Joyce1985 op 17 Sep 2011 08:55:03

Gewijzigd door - Joyce1985 op 21 Sep 2011 10:25:46

Gefeliciteerd! Lekker genieten!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gefeliciteerd! Fijne zwangerschap.

Dank jullie wel. Ga ik zeker doen. Heb gelukkig niet heel veel last van de zwangerschapsklachten. Af een toe een beetje misselijk en soms heel erg, maar ben meer heel erg moe.

Hanna jij ook nog veel plezier met de laatste loodjes.

Groetjes

Gewijzigd door - Joyce1985 op 16 Sep 2011 07:16:48

Gefeliciteerd!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gefe;iciteerd met je zwangerschap

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Gefeliciteerd!

Dankjewel!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gefeliciteerd!
Groetjes Nancy

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Dank jullie wel allemaal. Ga vandaag mijn ouders verrassen. Mijn vader krijgt een speen met I love Opa en me moeder een slab met mijn grootste sponsor is oma. Ben benieuwd hoe ze reageren.

Hoe hebben opa en oma gereageerd?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Lekker van genieten!

Groetjes Anouk

Opa en Oma waren een beetje verrast maar vinden het wel leuk. Me schoonmoeder is nog steeds heel blij en ik krijg heel veel knuffels . Vanavond is moeders voor moeders geweest en is de zwangerschap nog eens bevestigd. Vanaf donderdag ga ik mee doen met moeders voor moeders. Kleine bijdrage voor vrouwen die het moeilijker hebben om zwanger te worden.

Ik voel me tot nu toe nog steeds erg goed. Ben wel heel erg moe en af en toe misselijk maar dat heb ik er voor over.

Super, van harte gefeliciteerd!!!
Lees ik het nu goed, je hebt alle ikkebenners gewoon eerder op de hoogte gebracht van het goede nieuws dan je ouders?? En… hoe reageerden ze?

Fijn dat je je goed voelt, hopelijk kan je volop genieten van je zwangerschap!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Proficiat!! Geniet ervan!

Groetjes mama Jade

Heb het inderdaad eerder aan alle ikkebenners gemeld dan aan mijn ouders. Het is ook zo lastig om iedereen bij elkaar te krijgen en ik ben zo blij dat ik het gewoon moest melden vandaar. Ze hebben verrast gereageerd. Nog een beetje terughoudend denk ik omdat het nog zo vroeg is. Me schoonouders waren daarin tegen geheel het tegen overgestelde, ik heb van me schoonmoeder wel 10 minuten een dikke knuffel gehad.

Heb nu wel meer last van misselijkheid, maar dat komt wel weer goed. Ben vooral lekker aan het genieten en heb al een afspraak bij de verloskundige gemaakt en voor een echo wel pas eind oktober maar ze staan wel alvast.