Ik ben zo trots!

Manon draaide net voor het eerst op haar buik!
Het zat er aan te komen maar net een ijselijke gil en daar ging ze! Zelfs de armpjes gingen direct naar voren en daar lag ze.

Zo leuk als je kindje er iets bij kan.

Zo…ik moest het even kwijt…

Tessie

Wat leuk is dat he? Onvergetelijk, weer een stapje verder. Goed hoor!

Ellentje

Ahh leuk altijd die 1e dingetjes!

Groetjes Nathalie & Co

Hey super!!! dus ze kan het nu!!! wat zal je apetrots zijn.
op naar de volgende stap.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

oh wat leuk!!! altijd zalig als ze weer iets nieuws kunnen he!

liefs jessica, &

Ow, wat gaaf zeg!!!
Hoe trots kan een mens dan zijn hè

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

O heerlijk als ze weer iets zelf kunnen. Jessin kan alweer enige tijd op zijn buikje vooruit komen, maar nu sinds een weekje gaat het kontje ook omhoog en de knietjes eronder, alleen die handjes verzetten is nog effe uitvogelen hihihihi. Ik vind het zo tof als ze weer iets zelf kunnen, met name zichzelf kunnen verplaatsen zodat ze eigen dingen kunnen doen en zelf bepalen waar ze heen gaan. Geniet er maar lekker van en hopelijk kan ze ook gauw vooruit komen.

Dat ze gauw vooruit komt hoop ik ook!

De knietjes gaan onder het kontje maar dan…heel hard gillen en boos!
Het is er eentje met karakter…een echte dame!

Tessie

En Ruben is ook een verhaal appart eerst rolde hij zoch de hele tijd om maar nu heeft hij er helemaal geen zin meer.
en blijft hij op zijn rug liggen.

Als we hem wel op zijn buikje leggen probeert hij te tijgeren wat met een beetje hulp ook wel lukt maar ja binnen 5 min is hij zo moe, dat hij alleen nog maar bij je op schoot willen zitten.

Van mij mag het op dit moment ook wel wat sneller gaan, zodat hij zichzelf weer wat kan vermaken.

Maar ja aan de andere kant gaat het al snel genoeg allemaal.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.