Ik ben zo gek op mijn meisje :D


#1

Soms kan ze heeeel gek doen.
Zoals gisteren. Toen rende ze al gillende en papier verscheurend door de kamer. Om vervolgens gekke bekken te trekken. Van de 15 foto’s is er door alle actie maar 1 gelukt:

Ze is verzot of frambozen. Die mag ze samen met papa uit de tuin plukken.


#2

Hihi, een kleine she-devil. Op die eerste foto. Geweldig!

En wat fijn dat ze frambozen lust. Ik vind ze ook zo lekker maar ons mannetje moet er niets van hebben. Hij heeft het maar steeds over die haartjes die erop zitten en dat dat niet zo hoort

Groetjes,
M


#3

Leuk hé… zo kan je zo genieten van je eigen kind…!



#4

Heerlijk he hoe gek ze af en toe kunnen doen.

Mooi meisje!

Groetjes,
Sandra



#5

Hihi, schitterend!!
Wat een dame al.

Enne… frambozen zijn hier ook favoriet!
Liefs, Anne


#6

Hihi wat een dametje. Geweldig die eerste actiefoto!
(trouwens super leuke kleertjes die ze aan heeft!)
En heerlijk zeg, frambozen in eigen tuin…

Lekker genieten van die kleine meid, heerlijk he hoe ze je helemaal kunnen inpakken!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#7

Terecht dat je gek bent op dit heerlijke snoettie. Lekker genieten van die leuke kleine dame.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#8

haha aah wat lief! en papierscheuren…hmm ja ook hier is dat aan de orde helaas


#9

De frambozen zijn hier niet aan te slepen dus ik ben echt blij dat we ze in de tuin hebben hahaha. Ik denk dat ze gemiddeld een bakje met 20 stuks per dag eet.

En o wee, als we zeggen dat ze op zijn! Dan wijst ze al naar buiten, slimmerik.

@ Mama van Jasper: Thanx, tuniekje is nog iets te groot maar als het weer zo door blijft gaan kan ze het niet eens meer aan!


#10

Ah jawel joh, we krijgen echt nog wel wat mooie zomer dagen, liefst weken… Lekker optimistisch he? Ik ga ervanuit dat september nog een super mooie maand gaat worden, want ik heb pas laat vakantie! Dus je meissie kan haar mooie outfit nog heel vaak dragen

Dat kan wel uit zo’n frambozenstruik, een bakje frambozen kost wel 3 euro! Lekker en super gezond.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers