Ik ben zo down op dit moment

Jeetje ik kan wel heel de dag huilen, heel de situatie word me een beetje teveel.
Ik voel me zo waardeloos, afgedankt, lelijk en onzeker tegelijk.
Ik hoop echt dat dit alles snel achter de rug is, want ik heb heel snel liefde en genegenheid nodig, want ik kwijn weg.
De ene dag gaat het beter dan de andere , maar vandaag is het echt waardeloos.
Zo dat is eruit…

Wat vervelend voor je dat je je zo rot voelt. Nou gooi het er maar eens goed uit, misschien lucht dan wel op. Een potje flink huilen wil ook wel eens helpen.
Als ik je ergens mee kan helpen dan moet je maar even mailen of zo.
Liefs van Jolanda.

Hoi Natasja,

Kan me wel voorstellen dat je je even ellendig voelt hoor!
Het is ook niet niks wat je meemaakt. Uit elkaar gaan doet hoe dan ook pijn.
En het brengt toch een hele hoop geregel met zich mee etc.
En even “zeuren” lucht vaak enorm op en mag hier altijd! Dat zei Jolanda ook al.

Maarre…kan het niet nalaten om iets recht te zetten hoor!
Je bént namelijk niet waardeloos hoor (al voel je je zo).
Wat dacht je van je nieuwe baan? Daar hebben ze jou echt nodig. Daar ben je waardevol.
Net als voor kleine Ryan en vast nog wel voor meer mensen!!!

En lelijk? Ik heb je nog nooit gezien maar dat valt vast érg mee!
Denk maar lekker aan die C-cup dan voel je je vast meteen een beetje minder onzeker. Daar was je toch zo vreselijk blij om?

Verder weet ik heus wel dat dit geklets van mij niet helpt tegen je depri-bui maar ik kon het toch niet laten om je even “tegen te spreken”

Nou meid, kop op!
En heel veel sterkte!

Liefs, mamma van Stephan

ja kl*te dat je je zo voelt(sorry voor dat woord) ik hoop dat je je echt snel een beetje beter voelt. knuffel van mij

Het is wel een hele zure appel waar je doorheen moet bijten, maar je weet waarom meid. Denk aan de toekomst en hoe fijn je het dan gaat hebben. Tip: doe vandaag iets extra voor jezelf. Lekker maskertje of lekker eten etc. In ieder geval suc6

Liefs Kristel

he natasja wat verveelend allemaal het was ook niet niks wat je heb meegemaakt doe lekker dingen voor je zelf geniet van ryan dingen die hij allemaal kan goed hoor en maak een lekkere wandeling gooi alles van je af hetr is makkelijk gezegt dat weet ik maar het helpt wel he meid heel veel sterkte en kop op he er komen voor jullie ook mooie tijden

veel liefs marielle en knuffels voor ryan van tanja

hee vervelend dat je ,je zo voelt meis

maar kop op he schrijf het van je af wij zijn hier om te erdoor heen te slaan hoor