Peet staat vanavond buiten een sigaretje te roken komt de buurvrouw van een paar huizen verder, voorbij en vraagt aan peet, is jullie kan al terug? nee zegt peet, en zo vraagt ze hoe ziet ie er uit dus peet zegt bruin met zwart ohhh beetje pluizig? ja nee niet gezien het buurjongetje loopt bij haar(haar zoontje een jaar of 12) en zegt ohhh die heeft mijn hond dood gebeten peet staat met een bek vol tanden, en vraagt nog waneer dan nou een paar dagen geleden, op het plein wat dus grenst aan onze tuin waar de katten dus lopen, zijn moeder hoort dit maar zegt niks, en loopt verder peet komt binnen en vertelt dit aan mij… dus ik er naar toe, en zegt tegen hem (jongen deed zelf open) ik neem aan dat het een geintje was.ik ging daar eigelijk gewoon van uit, want je verwacht toch dat iemand die je ook nog goed kent, het dan wel gezegd zou hebben, Ben zondag nog bij ze aan de deur geweest.dus ik zeg ik neem aan dat dat een geintje was? jaaa zegt ie dus ik boos bla bla. ik weer naar huis toch zo iets jeee het zou best eens waar kunnen zijn, dus naar andere buren goede vriendin zei hun gebelt nou ja ze werd wat boos zo van dan hadden we het wel gezegt, en ze weten toch hoe hij is, maar niks verder nou ik weet het niet. ik ben bang dat het waar is pfffff ik ben zoooooo kwaad
sorry hoor
Tries
Gewijzigd door - mama van Jordy op 13 Mar 2002 11:14:54