Ik ben zo boos op de huisarts

Meiden,

ben zo boos op dehuisarts echt niet normaal meer ,en hevig geemotioneerd ,al jaren loop ik met mijn gewrichten, ook mijn knieeen, voral de rechter knie ,is een periode goed gegaan toen 4 jaar geleden de diagnose fibromyalgie van de reumatoloog gekregen verder niet gekeken naar mijn klachten van de knie

al eerder bij dehuisarts geweest voor de gewrichten ,en een verwijsbrief gekregen ,tis alleenmaar erger gewworden ,waarom kijken ze nog eens

vanmorgen wilde hij me weer zien en vermoed nu of een versleten kraakbeen of een meniscus daar loop ik misschien al jaren mee met deze klachten

omdat ik eral jaren mee loop ,met de knieeen, Noiit is het in hun bolle kop gekomen dat er toch ook wat anders naast de fm is
eerstde reumatoloog afwachten en dan verder kijken misschien foto en verwijzing orthopeed

de fm heb ik nog wel,ik ben boos omdat er nu toch ook wat nders er bij is gekomen

Gewijzigd door - lieke33 op 10 Jun 2008 15:47:50

Gewijzigd door - lieke33 op 10 Jun 2008 15:50:00

Gewijzigd door - lieke33 op 10 Jun 2008 20:21:44

ik snap je verhaal niet helemaal. waar ben je nu boos over?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ik ben boos op dehuisarts vanwege deklachten die ik nu hebloop er al jaren mee

sorry had dit nog niet gelezen, had de huisarts dat gezegd snap het even niet zo goed

gr Tries

Ik begrijp ook niet helemaal goed hoe je het bedoelt Lieke.

Het enige wat ik uit je verhaal denk te halen is dat je al jaren te horen krijgt dat je ziektebeeld A hebt en dat nu blijkt dat het ziektebeeld B is. Klopt dat?

Groetekes, Sje

zal het effe veranderen word er zelf ok niet wijzer van

Hoi Lieke
Niet verkeerd bedoelt, maar het lijkt net alsof je derde alinea niet af is er staat: …maar v. Omdat je geen punten in de zinnen zet is het een beetje moeilijk te lezen.
Je huisarts denk nu dat je een versleten kraakbeen of een meniscus hebt?Terwijl eerst de diagnose: fibromyalgie was?

Wat ik hierover wil zeggen is: Wacht eerst rustig de uitslag van de reumatoloog af. Misschien ben je je nu druk aan het maken over iets wat je misschien niet hebt. Dat is misschien onnodige stress. Misschien heeft de huisarts het wel bij het juiste eind en ben je je nu voor niks druk aan het maken. Groetjes chantal

Chantal

Hoi Lieke,
Zo, dat ziet er weer ietsjes beter uit (de tekst)!
Nu ik er zo over nadenk kan het misschien het geval zijn dat NA de eerste diagnose (fibromyalgie)in de loop van die 4 jaar een versleten kraakbeen of een meniscus daarna ontstaan is. Wat voorheen niet het geval was. Je kan nu wel boos zijn op je huisarts maar misschien is DAT wel het geval?Ik kan me goed voorstellen dat dat pijn doet. Nou ja voorstellen… Dat is ook weer niet het goede woord.Het lijkt me pijnlijk beter gezegd. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat de dokters erachter komen wat het nu precies is zodat er iets aan gedaan kan worden, zodat je geen pijn meer hebt. groetjes chantal

Chantal

kan me voorstellen dat je boos bent

maar hebben ze dan nooit een een mri gemaakt

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ze hebben nooi t een mri gemaakt die knie klachten had ik al voor ik de diagnose fm kreeg dus al meer dan 6 jaar.

maar naarmate de jaren verstreken kreeg ik steeds meer last,toen ben ik door verwezen naar de reumatoloog fm zei hij maar de klachten bleven komen en gaan inmiddels zijn de klachten zo hevig.

dat ook mijn andere gewrichten zeer doen,heupen enlekslskortom alles de knieen zijn het ergst nu komt hij met wat anders op de proppen fm gaat nooit meer weg maar ze wel beter moeten o9pletten.

gr angelique