Ik ben zo boos op de huisarts

Meiden,

ben zo boos op dehuisarts echt niet normaal meer ,en hevig geemotioneerd ,al jaren loop ik met mijn gewrichten, ook mijn knieeen, voral de rechter knie ,is een periode goed gegaan toen 4 jaar geleden de diagnose fibromyalgie van de reumatoloog gekregen verder niet gekeken naar mijn klachten van de knie

al eerder bij dehuisarts geweest voor de gewrichten ,en een verwijsbrief gekregen ,tis alleenmaar erger gewworden ,waarom kijken ze nog eens

vanmorgen wilde hij me weer zien en vermoed nu of een versleten kraakbeen of een meniscus daar loop ik misschien al jaren mee met deze klachten

omdat ik eral jaren mee loop ,met de knieeen, Noiit is het in hun bolle kop gekomen dat er toch ook wat anders naast de fm is
eerstde reumatoloog afwachten en dan verder kijken misschien foto en verwijzing orthopeed

de fm heb ik nog wel,ik ben boos omdat er nu toch ook wat nders er bij is gekomen

Gewijzigd door - lieke33 op 10 Jun 2008 15:47:50

Gewijzigd door - lieke33 op 10 Jun 2008 15:50:00

Gewijzigd door - lieke33 op 10 Jun 2008 20:21:44

ik snap je verhaal niet helemaal. waar ben je nu boos over?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ik ben boos op dehuisarts vanwege deklachten die ik nu hebloop er al jaren mee

sorry had dit nog niet gelezen, had de huisarts dat gezegd snap het even niet zo goed

gr Tries

Ik begrijp ook niet helemaal goed hoe je het bedoelt Lieke.

Het enige wat ik uit je verhaal denk te halen is dat je al jaren te horen krijgt dat je ziektebeeld A hebt en dat nu blijkt dat het ziektebeeld B is. Klopt dat?

Groetekes, Sje

zal het effe veranderen word er zelf ok niet wijzer van

Hoi Lieke
Niet verkeerd bedoelt, maar het lijkt net alsof je derde alinea niet af is er staat: …maar v. Omdat je geen punten in de zinnen zet is het een beetje moeilijk te lezen.