Ik ben zo blij, blij, blij

…dat mijn neus van voren zit en niet opzij…
Flauw!!!
Dat bedoel ik natuurlijk niet, maar kwam in me op na die eerste regel
Ik ben blij omdat we besloten hebben om toch te gaan voor een tweede kindje!
We hebben ALTIJD gezegd dat we het bij één kind zouden houden (al voordat ik ooit zwanger was).

De rest van het verhaal staat bij de topic: “tweede kind”

Maar ik moest gewoon ff kwijt dat ik blij ben! (oké, ik ben nog niet zwanger natuurlijk en de angst voor weer een miskraam zit er nog steeds in na de eerste twee, en de vervelende zwangerschap met zeer zware, gecompliceerde bevalling staat ook nog vers in mijn geheugen na ruim 3 jaar, maar toch…)
Ik moest het ff kwijt!!!

Liefs, mamma van Stephan

Super, Bianca!!!
Ik vind het echt leuk om te horen dat jullie voor een tweede gaan!
Ik las het idd ook al bij “tweede kind”.
En nou maar hopen dat je snel zwanger bent!
Je houdt ons vast wel op de hoogte!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Jaaaaaaaaaaaaaaaa mega, mega leuk. Ik wens jullie alles goeds en hopelijk dat het gauw lukt.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Helemaal blij je vriend bespringen vanavond word dat dus

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

SUPER Bianca
Ik zal voor je duimen
Groetjes Heleen mama van Robin
wij zijn ook nog steeds aan het oefenen

Hee bianca, geweldig, en nu maar goed oefenen!!!

En (volgens mij heb ik dit al 'ns eerder gezegd hier) 't wil nog wel eens snel lukken op een warm tropisch eiland

gaaf jo! veel plezier bij het oefenen!!! hahaha sorry erg flauw

Tries

Liefs Tries

helemaal te gek he nog eentje erbij ik ben heel blij voor je .maar dat had ik in de andere tropic al gezet maar als nog

groetjes marielle trotse mama van tanja

Ik had ook al bij de andere topic gereageerd, maar nogmaals: ik vind het heel leuk nieuws en hoop dat je gauw kunt melden dat je zwanger bent, een probleemloze zwangerschap krijgt en een prachtig gezonde baby!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Tsja…volgens mij oefent half ikkeben zich momenteel het rambam, hahahahahahaha!!!
Bij twee van ons is het al gelukt! Jolanda en Maureen!
Ben heel benieuwd of ze op de uitgerekende datum gaan bevallen straks!

Groetjes, mamma van Stephan

Ik vind het wel eng, dat ik verteld heb dat ik ook ga proberen zwanger te worden. Soms ben ik een beetje bijgelovig en denk ik dat ik zojuist mijn glazen heb ingegooid door het te vertellen.

Bianca, wanneer is jouw hopelijke NOD (die term heb ik wel eens gehoord, niet ongesteld dag?)? De mijne is 19 september (mijn cyclus is 29-31 dagen.

Carola, geen FLAUW idee!
Ik had altijd een cyclus van 35 dagen (jippie! haha!) maar vooral in het begin, als je net gestopt bent met de pil is dat nogal onregelmatig.
Dus ik weet het niet eigenlijk.
Als ik van 35 dagen uit ga, dan zou ik (jee, even uitrekenen hoor) ehm…dan zou ik 27 september weer een menstruatie moeten krijgen (toch?) Nou, ik kan niet beloven dat ik het goed uitgerekend heb, maar zoals ik al zei: als je net gestopt bent is het vaak nog zo wisselend.
Ik zie het wel…

En Armanda, tuuuuuuuuuuuurlijk houden we je op de hoogte!!!

he leuk man nou we duimen ene veel klus plezier

Wie willen er nu allemaal gauw zwanger worden?

Kitty
Bianca,
Astrid,
Heleen,
Carola (ikke)

Klopt dat? Zijn er nog meerderen die het met ons willen delen?

En ik ben er nog niet helemaal uit!

Hahaha van mij klopt. Of dat gauw lukt zullen we nog wel zien. We willen heeeeeeeeeeeeeel graag, maar zitten nu ook weer niet zo alles bij te houden zoals bij de eerste.

Ik snap wat je bedoelt, Armanda. Toen we zwanger wilden worden van Jens, hadden we eigenlijk al afgesproken dat 2 kinderen mooi genoeg zouden zijn. Maar tijdens de zwangerschap van Mats kreeg ik het opeens in mijn hoofd dat ik niet wilde dat dit mijn laatste zwangerschap was. Dus manlief over de streep getrokken dat we dus toch voor een 3e gaan. Maar dat zou toch ook wel weer raar zijn: voor de laatste keer zwanger, voor de laatste keer borstvoeding geven, voor de laatste keer zo’n hele kleine baby van jezelf!

Ja, als het aan mij lag, ben ik nog lang niet klaar!

Haha! En wanneer ben je dan de winnaar?
Als je als eerste zwanger bent?
Gelukkig zal ik me zowiezo een “winnaar” voelen als ik tegen die tijd “de hoofdprijs” gezond en wel in mijn armen houd!
Maarre…een paar leuke gebreide babyslofjes is altijd wel heel lief…haha!
We zullen het zien.

Gewijzigd door - Bieb op 28 Aug 2004 22:09:22

Ikke zou ook niet willen dat het de laatste keer zou zijn, maar ja ik wil er wel een elftal van. Ik vind de gedachte dat het de laatste keer is allemaal ook maar helemaal niets. Gelukkig hoop ik het nu eerst maar eens nog eens te mogen meemaken.

En Elly voor mij geen Roze he, hahahahaha.

haha, een zwangerschapscompetitie, compleet met hoofdprijs

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.