Ik ben woezel!

Hallo,

Ik ben woezel,getrouwd en we hebben een zoontje , Tom, van 14 maanden. Ik heb een vrij moeilijke zwangerschap gehad, en een moeilijk begin, maar het was het allemaal waard, als ik kijk naar Tom. Het is een vrolijk en actief mannetje , sociaal en heel lief!
Het lijkt mij een erg leuk forum om ervaringen te delen, en tips te krijgen.
Vanaf morgen gaat mijn zoontje voor het eerst naar een kleinschalig kinderdag verblijf, wanneer ik werk. Erg spannend!

liefs woezel

Welkom! Ik heb een zoontje van 19 maanden, Erik. Spannende dag morgen, veel succes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hi Woezel,

Ik ben Michèle, mamma van Morgan van bijna 17 maanden. Hier ook wat opstartproblemen maar nu loopt alles op rolletjes. Nou ja bijna alles als je niet naar de PP kijkt

Spannend dat Tom daar heen gaat. Eerste keer voor hem??

Groetjes,

Michèle

Hoi Woezel!!
Welkom hier

Ik ben Anne, 20 jaar en moeder van Seth van net 1 jaar.
We wonen met z’n drieen in Rotterdam.

Spannend vandaag!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi,

ja het is de eerste keer dat hij daar naar toe gaat. Eerder maakten wij gebruik van gastgezinnen, maar dit is komen te vervallen. Vandaar dat hij nu voor het eerst naar een kdv gaat. erg spannend, en ik ben beniewd wat Tom er van vind. Toen we gingen kijken, vond hij het erg leuk, en ging meteen op ontdekking uit. Hopelijk zal hij dat vandaag ook doen! vanmiddag heb ik vergadering, dus een mooie kans om Tom voor wat wen uurtjes naar het kdv te doen. Hopelijk bevalt het goed!

liefs woezel

Spannend hoor. Morgan gaat al sinds ze 3 maanden is naar het kdv en binnekort naar een nieuwe. Ben benieuwd hoe ze die vind. Ik vind hem nu al fantastisch want hij zit om de hoek, nu moet ik 45 min reizen en dan nog naar mijn werk.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Het is ontzettend goed gegaan vandaag. Tom vond het ontzettend leuk, en hij heeft heerlijk gespeeld en geslapen daar. Ze gaven ook aan dat Tom het heel gezellig vond met alle andere kinderen, en dat hij het keukentje daar ook erg leuk vond. De baby pop deed hij in de was machine, en de was ging in de oven! hahahaha

liefs woezel

Ha ha ha ik hoor het al een inovatief mannetje. Hoewel een baby ook niet in de oven moet

Groetjes,

Michèle

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra en woon samen met mijn man en ons zoontje Tim van 19 maanden in Noord Holland. Haha grappig wat hij allemaal met die pop wilde doen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Haha grappig wat hij allemaal met die pop wilde doen

Groetjes,
Sandra

hahaha ja dat vonden wij ook al, toen we het in zijn schriftje lazen! En hij vind deuren open en dicht doen geweldig!! kan hij de hele dag zich mee vermaken, en duplo blokjes in en uit de duplo emmer halen, dat is ook een favoriet iets bij hem!

liefs woezel

Leuk dat ze dat in een schriftje bijhouden. Bij ons op het KDV doen ze dat niet, vind ik wel jammer. Hihi zo te horen heeft hij zich goed vermaakt. Fijn hij het geen probleem vind daarheen te gaan. Toch even wat anders dan gastouders.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat de 1e dag kdv zo’n succes was!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom Woezel!!
Wat leuk dat Tom de pop wilde wassen
En ach…voorverwarmde kleren zijn natuurlijk ook wel lekker, vooral nu het wat frisser is buiten, haha.

Wel leuk dat hij het zo goed doet de eerste keer op een kdv!

Veel plezier op het forum!!