Woezel:
weer eentje uit de buurt??
Tja Gelderland vertegenwoordigt goed op dit forum.,…
haha…
Woezel:
weer eentje uit de buurt??
Tja Gelderland vertegenwoordigt goed op dit forum.,…
haha…
Nee, nee, de meimarkt is in Tilburg! Altijd gezelligm begint 's nachts al! Maar mijn mannetje zit tegen een k-opdracht van school te hikken en ik denk dat dat wel meespeelde. En toegegeven: ik zeg vaak ‘ik ben zo terug’ en dan blijf ik ergens een uur hangen. Dat vindt hij mijn enige minpunt, zegt 'ie dan. Is ook best irritant, maar ik ben nu eenmaal shopaholic en dan denk ik: ‘Nog éven naar de HEMA, nog éven naar…etc.’ Maar als dat het enige is, haha, valt het wel mee toch!
Groetjes Rainbow, trotse mama
hahahhaa zieje , mannen zijn ook wel eens ongesteld…
whhahahaha ik zou ook pisst zijn, maar zolang hij nog weet hoe hij sorrie moet zeggen da scheelt weer toch !!! zand dr over … en alst nou nog een keer gebeurt, gewoon omdraaien, een keer uit je pan gaat als hij 5 minuten langer wegblijft, werkt hier altijd goed… ‘omdraaien zeg maar’ snapt ie meestal meteen dat hij overdreven reageerde… en dan kenne we dr weer om lachuhhh
Pippy is geboren 17.07.2009
@woezel: nee …haha…lekker uit brabant…Tilburg zoals Rainbow al zei.
Ik denk dat Brabant op dit forum toch nog wel het meeste leden geeft hier op ikkeben!…weet ik wel zeker trouwens!
Gr, Danielle
Hahahahahaha, ok, nou ik vroeg het omdat er in zutphen dit weekend ook mei markt was. Werk namelijk in zutphen en heb deze week nachtdienst, en toen zag ik dat je naar de mei markt ging, en toen legde ik die link!! hahahaha
@Mama van 2 , zo langzamerhand kom ik steeds meer mensen tegen die hier uit de buurt komen!! misschien een keer een achterhoek dag houden??!! hahahahahahaha
liefs woezel
Goed idee Woezel, maar uh zou het dan toch echt zo zijn
dat de Brabanders de meeste leden vertegenwoordigd??
Kan ik me haast niet voorstellen haha
Gr. mama van 2 kids
@mama van 2 kids: ik denk dat Brabant het meeste leden heeft:
Ik zal ze proberen allemaal op te noemen:
*Rainbow
En volgens mij vergeet ik er 10!
Gr, Danielle
ok , jullie hebben gewonnen
Maar hoe zit het dan met ons Woezel???
Wie komen er allemaal uit de Achterhoek,
Achterhoek is natuurlijk een klein deel van GLD.
haha
Maar uh… Wij hebt ieder joar wal de Zwarte Cross jippie
in LICHTENVOORDE
Brommers kieken, moar dan wal heeeele groten…
Dus Brabanders en alle Westerlingen van NL…
kom allemaal naar de Zwarte Cross, en jullie zullen zien wat feesten is,
haha
Sorry, gaat dit onderwerp helemaal niet over, maar moest ik ff kwijt…
@Mama van 2 hahahahahhahaha, sorry lig echt even dubbel!! Brommers keiken, een geliefde uitspraak hier in de omgeving. Vooral de ouderen zeggen/vragen dit vaak aan de jongeren. Och mien jong, toen ik zo oald as oele was , gink elk weekend brommers kieken, die jonge leu van noe neumt dat zeker anders of nie, of geet een jong deerntje as oe niet brommers kieken? (let even niet op de spelling, want ik weet niet hoe ik het in het correct achterhoeks moet spellen) om je te bescheuren soms, en het erge is, ik ben helemaal niet met dialect opgegroeid, mijn moeder wilde dat wij gewoon abn praten, maar ikw erk in de zorg, en daar heb je dus oudere mensen die alleen maar plat praten, dus ik ben een volleerd plat prater geworden als dit nodig is!! hahahaha
Nou wij hebben toch ook wel een aantal vertegen woordigers:
en vast nog wel een paar (heb de tuckers er ook bij genoemd, want ach, ligt toch allemaal dicht bij elkaar!!)
En de zwarte cross ja, dan weet je pas echt wat feesten is!!
liefs woezel
Ik kan ook bij het lijstje Achterhoek/Twente. Maarre, mama van 2 kids; woon je dan ook in Lichtenvoorde? Want dan wonen we niet zo gek ver van elkaar af. Wij wonen in Varsseveld.
Groetjes Natasja
Ik heb niet alles gelezen, maar ik woon ook in twente!!!
Gelukkig zijn we niet de enige woezel!
Enn uuhhh brommers kiek`n… dat deun wie vroeger oooooook!!
Moar da op een andere manier!!
hahahahhahahahhahahahahha
ik kan wel heel goed echt twens, maar dat klinkt nergens naar… ik slik altijd letters in
Kijkn Praat
n
Sigaret`n
etc etc etc
We moeten eens een bijeenkomst organiseren voor de twentenaren:D
Liefs, Melanie
Volgens mij is de randstad het slechtst vertegenwoordigd. Vier of zo maar.
Ikke
Mellanie
Anne (lalala)
en Michelle
Groetjes,
Michèle
Oh ja sorry sandra was even aan het twijfelen of jou homebase ook randstad was, maar inderdaad das ook randstand oke dan zijn we met 5
Groetjes,
Michèle
Ha hah a zijn we toch met meer dan ik dacht. Ha ha ha dan ook maar een randstaddagje plannen.
Groetjes,
Michèle
Hahaha Drenthe, dan schiet er me opeens een liedje te binnen…
Ik bin boer Harm, en ik kom uut Drent`n en ik hoal van disceu!
Tis niet te geleuven maar t is zeu. hahahhhahahhaha
Sorry Mriek!
Liefs, Melanie