Ik ben woest! Mannen!

Wat kunnen mannen toch ongelofelijke zakken zijn. Begrijp me niet verkeerd: die van mij is normaal gesproken super, maar nu kan ik ´m wel aanvliegen! Ik ging vanmorgen naar een begrafenis. Het was de moeder van mijn baas. Nou kende ik zijn moeder niet, maar ik vond het wel netjes als ik voor mijn baas zou komen. En met mij meerdere collega´s.

Ik zet na de mis mijn telefoon aan en wordt meteen overspoeld met sms-jes dat ik ben gebeld. 3x. Het was mijn vriend. Hij belde me een tijdje terug al een keer op het werk omdat Max constant huilde en hij het blijkbaar niet alleen af kon en nu dus weer. Maar ja, IK zat in een kerk en het is ronduit aso als je dan gebeld wordt. Ik kom thuis en krijg me toch de wind van voren. Wat ik op die begrafenis deed, waarom ik zo lang weg was (let wel: 2 uur in totaal) en waarom ik mijn mobiel niet opnam! Daar kan ik zo kwaad om worden he! Vorige keer was hij ook kwaad op me omdat ik volgens hem te lang in de supermarkt was geweest. ’ Iedereen was allang buiten’ zei hij. Nou, ik heb daar minstens een kwartier in de rij gestaan en kon er dus niks aan doen. Ik jankte toen gewoon van woede, ik kan er echt niet tegen als ik iets goeds doe en verwijten naar mijn hoofd krijg!

En nu zit ik hier dus met het stoom uit de oren. IK kreeg Max natuurlijk meteen stil. Heb hem een pilletje gegeven. Ik denk dat zijn tandjes doorkomen en dat hij het heet had. Eva slaapt ook. En meneer Donderwolk zit boven keihard te werken om zijn schoolopdracht af te krijgen. Hij doet maar. Pffff. Mooi dat HIJ het goed mag maken.

Wij hebben eigenlijk nooit ruzie, maar hij was nu echt heel onredelijk! Dat doet hij eigenlijk alleen als hij met een lastig kind heeft gezeten. Dan weet hij niet wat hij daarmee moet. En dan gaat hij me verwijten dat ik te lang weg ben. Alsof ik te lang op een feestje ben blijven hangen. Dat je daar kwaad om wordt, als ik laveloos thuis zou komen, a la, maar ik zat in een kerk. Waar gaat dit over zeg!

Pfff, moest even stoom afblazen hoor. HIJ mag het goedmaken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

De stoom wordt al iets minder, hihi, maar toch!

Oh maar daar zou ik ook woest om worden hoor. Maar hij heeft zo te horen best wel moeite om ze samen alleen te hebben zo te horen. Hopelijk kan hij er wel snel tegen want zo kan jij nooit een keer zonder je kinderen iets doen.

Groetjes,

Michèle

Hmm ja, het lukt hem inderdaad minder goed dan dat ik dat kan. Kijk, hij heeft ze natuurlijk elke vrijdagochtend en dat gaat prima. Maar tijd om ze dan aan te kleden heeft hij dan niet, want hij kan niet mult-tasken zeg maar. Dan is het huis netjes, maar zijn ze niet aangekleed. Of andersom. Als ze gewoon lief zijn kan hij het goed aan, maar niet als Max bv huilt en niet wil slapen. Tja. Maar er is genoeg tijd voor mij om zonder de kindjes iets te doen hoor. Gelukkig. Maar hij is dus alleen pissed als het niet is gegaan zoals hij wilde. Zoals vandaag dus. Hij zit nu nog steeds boven…Ach ja, kan IK lekker in de tuin de Grazia lezen!

Ik zou ook woest zijn, wat onredelijk! Daar kan ik ook helemaal niet tegen. Ik ben benieuwd wanneer en hoe hij het goed gaat maken met je!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Het onredelijke mannetje is al naar beneden gekomen, zei ‘Sorryyyy’, ik was onredelijk’ en maakte een heerlijke smoothie voor me. Het is voor nu dan ook wel weer ok, maar ik hoop dat hij er wel van geleerd heeft. We hebben alweer gelachen samen en de stoom is weg, maar argh, wat heb ik er een hekel aan als iemand onredelijk is!

Hmm ja ik ben ook niet altijd blij als het niet loopt zoals ik het wil maar om dat meteen tegen Mer te zeggen je bent te lang weggebleven… Ha ha ha hij ziet me aankomen op zaterdag als hij uit zijn werk komt. Morgan had vanmiddag even een mega driftbui dan moet ik het ook alleen maar op lossen en mocht er een tweede komen dan moet ik het dan ook maar oplossen… En dan claimen mannen nog steeds slimmer, sterker en makkelijker te zijn… NOT

Maar wel lief van die smoothie

Groetjes,

Michèle

Lief, een ‘sorry’ en een smoothie. Maar het allerbeste zou natuurlijk zijn dat hij de volgende keer niet weer zo onredelijk doet

Groetjes,
M

Hier wel herkenbaar hoor…
Nu zal hij niet meer zomaar toegeven dat t niet lukt, en kun je de kinderen wel uitleggen dat ze soms even moeten wachten.
Maar toen de jongste baby was ben ik ook wel eens gebeld dat ik maar naar huis moest komen omdat ze niet wilde stoppen met huilen (terwijl ze eigenlijk vrijwel nooit huilde!!). En idd, zodra ik er was, was ze natuurlijk meteen stil.
Vond ik dan ook wel weer sneu voor mijn man… doet hij zo zn best om het haar naar de zin te maken… en mama laat dr neus zien en t is goed…

Wel lief dat hij het weer kwam goedmaken!

Toen de oudste baby was durfde ik hem eigenlijk niet eens alleen bij hem te laten… als ik weg moest bracht ik hem naar mn moeder erg he.
Nu gebeurt dat dus niet meer hoor. Maar ohh ik vond dat ook zo verschrikkelijk… wees creatief, verzin wat… ze blijven echt niet de hele dag huilen hoor, en al huilen ze 2 uur tot je terug bent… daar krijgen ze echt niet meteen wat van, behalve dan een schor stemmetje.
Nu durf ik ze gerust een middag bij manlief te laten. En over het algemeen gaat dat goed… soms gaat t mis, maar hij zal mij dr niet meer voor bellen.
Maar soms denk ik wel eens, stel nou dat mij iets overkomt he. Dan zou hij dat nooit aankunnen in zijn eentje met 2 kinderen!
En dat vind ik toch wel een griezelige gedachte… wat komt er dan van ze terecht?
Naja… toch maar weer eens extra zuinig zijn met mezelf!

Ik denk eerlijk gezegd wel dat ik je man een beetje snap… Ik erger me namelijk ook wel eens ergens aan en zolang mijn man dan niet thuis is, wordt het in mijn hoofd erger en erger en ga ik er steeds meer dingen bijhalen… En dan krijgt hij de volle laag als hij thuis is, terwijl hij zich nergens van bewust is! Hoe onredelijk ben ik dan… maar ja, toegeven? Zit niet echt in mijn aard … Mijn vader heeft een moeilijk karakter en mijn moeder zegt altijd dat ik precies mijn vader ben … Ik weet dat ook van mezelf, maar nu komt het… ook mijn man is regelmatig onredelijk… of zou het onwetend zijn… Iig hebben we hier vaak discussies (ik noem hem altijd meneer Discussie hihi), maar 2 keer in het jaar barst de bom… gelukkig niet waar de kinderen bij zijn… waarom ik dit allemaal vertel? Geen idee hahaha! Zal wel bedtijd zijn

Goed dat ie sorry hefet gezegd!
Ik ben zelf toch eigenlijk ook wel eens heel erg boos als mijn vriend zegt : ben over een uurtje terug (als we weg willen gaan) en hij dan na 2 uur nog niet terug is.
Dan komt de stoom uit mijn oren hoor!
Zit ik maar met Aaron te wachten.
Nou…dan gaan we dus niet meer he!
Dan kan ik hem niet luchten of zien ff!
En dan kan ik ook vanalles erbij gaan betrekken dat ie egoistisch is etc…

Ach ja…ik ben ook niet de makkelijkste!

Gr, Danielle…

@ Danielle ja maar als Mer en tijd of een lengte van tijd noemt ben ik ook pissig. Nou moet ik zeggen die gaat weinig alleen weg en ik zeg altijd als ik bijvoorbeeld naar mijn nagelstyliste ga ik bel je als ik naar huis kom. Mijn ex deed dat ook een tijd noemen en dan later komen zonder bellen. Ik heb dan zoiets van ben op tijd thuis of zeg wacht maar niet op mij.

Groetjes,

Michèle

@Michele: tja…dat zeg ik ook altijd…bel ff dan als je later komt!

Nu zeg ik voortaan als hij zegt: ik ben over een uurtje terug…dan zeg ik: oke,dan reken ik op 2 uur.

Ik heb er zo’n HEKEL aan als mensen te laatkomen he!
Ik ben liever ergens een kwartier te vroeg als 5 minuten te laat …verschrikkelijk vind ik dat!

Dus tja…dan maar weer ff een ruzie

En vanmiddag was hier bijvoorbeeld de “meimarkt”…ieder jaar in Mei.
Ik wil graag iets nieuws en anders voor het raam als altijd plantjes en wilde gaan kijken voor een leuk beeldje of zoiets.
Zag ik bij een kraampje 2 dezelfde beelden staan die heel mooi waren (net nieuw) en die heel mooi voor het raam konden staan precies onder het vouwgordijn.
Ik was er helemaal blij mee dat ik die gevonden had zegt ie zo: gadverdamme…die zijn toch lelijk!
Die wil ik niet voor het raam hoor!
Nou…dan is mijn leuke uitstapje al om zeep geholpen …als ik uiteindelijk na lang slenteren iets leuks vind en hij praat zo!

Dus liep ik weer lekker chagerijnig over de markt verder en ging met NIKS naar huis.

Gr, Danielle

Mervin hoeft alleen maar te kijken en dat weet ik al laat maar… kan ik ook zo iets hebben van Grrrr maar meestal komt hij dat met een alternatief dat ik ook mooi vind.

Enne ik kwam vroeger altijd te laat tot iemand mij een keer liet wachten, men wat had ik er de pest is, maar ik kom zelden meer te laat.

Groetjes,

Michèle

@danielle Mei markt??? km je uit de buurt van Zutphen???

liefs woezel

Hoi,

ik ben zelf ook niet altijd een van de liefsten om het maar zo te zeggen,
wat dat betreft zijn wij beiden nogal koppig.
Maar ik heb er ook een vreselijke hekel aan, als mensen te laat komen.!

Maar jij gaat toch naar de begrafenis, neem aan dat je vriend dan toch weet dat ie niet kan bellen /sms?> Iig niet netjes om dan telefoon aan te hebben.
Maar ga van uit dat vriendlief dit toch wel weet?
Dus eigenlijk onzinnig.

Op tijd komen vind ik wel erg belangrijk .Vorige week nog mijn vriend zou zoontje van school halen, ik zeg nog 12.15 uur gaat school uit moet je wel op tijd komen.
Zoontje had graag dat ik ook kwam dus ik stond 12.10 uur bij school (ik kom altijd vanuit werk) en geen vriend te bekennen
School ging uit, zoontje vraagt waar is papa , tja die is er nog niet.
Zal wel onderweg zijn!
Ruim 12.15 uur kwam vriendlief op dooie gemak aanfietsen met jongste zoontje.
Tja dan kan ik behoorlijk pissed off zijn hoor!
En dan geven ze ook nog als antwoordt: ik ben toch op tijd , het is 12.15 uur?
Ik zeg je moet jongste zoontje ook niet laten fietsen, (3.5 jaar) gewoon achterop nemen, anders duurt het te lang.

Mannen ??? Soms…

Ach gelukkig, ben ik niet de enige

Woezel:

weer eentje uit de buurt??

Tja Gelderland vertegenwoordigt goed op dit forum.,…
haha…

Nee, nee, de meimarkt is in Tilburg! Altijd gezelligm begint 's nachts al! Maar mijn mannetje zit tegen een k-opdracht van school te hikken en ik denk dat dat wel meespeelde. En toegegeven: ik zeg vaak ‘ik ben zo terug’ en dan blijf ik ergens een uur hangen. Dat vindt hij mijn enige minpunt, zegt 'ie dan. Is ook best irritant, maar ik ben nu eenmaal shopaholic en dan denk ik: ‘Nog éven naar de HEMA, nog éven naar…etc.’ Maar als dat het enige is, haha, valt het wel mee toch!

hahahhaa zieje , mannen zijn ook wel eens ongesteld…

whhahahaha ik zou ook pisst zijn, maar zolang hij nog weet hoe hij sorrie moet zeggen da scheelt weer toch !!! zand dr over … en alst nou nog een keer gebeurt, gewoon omdraaien, een keer uit je pan gaat als hij 5 minuten langer wegblijft, werkt hier altijd goed… ‘omdraaien zeg maar’ snapt ie meestal meteen dat hij overdreven reageerde… en dan kenne we dr weer om lachuhhh

Pippy is geboren 17.07.2009

@woezel: nee …haha…lekker uit brabant…Tilburg zoals Rainbow al zei.
Ik denk dat Brabant op dit forum toch nog wel het meeste leden geeft hier op ikkeben!…weet ik wel zeker trouwens!

Gr, Danielle