Ik ben woest! Mannen!

@Michele: tja…dat zeg ik ook altijd…bel ff dan als je later komt!

Nu zeg ik voortaan als hij zegt: ik ben over een uurtje terug…dan zeg ik: oke,dan reken ik op 2 uur.

Ik heb er zo’n HEKEL aan als mensen te laatkomen he!
Ik ben liever ergens een kwartier te vroeg als 5 minuten te laat …verschrikkelijk vind ik dat!

Dus tja…dan maar weer ff een ruzie

En vanmiddag was hier bijvoorbeeld de “meimarkt”…ieder jaar in Mei.
Ik wil graag iets nieuws en anders voor het raam als altijd plantjes en wilde gaan kijken voor een leuk beeldje of zoiets.
Zag ik bij een kraampje 2 dezelfde beelden staan die heel mooi waren (net nieuw) en die heel mooi voor het raam konden staan precies onder het vouwgordijn.
Ik was er helemaal blij mee dat ik die gevonden had zegt ie zo: gadverdamme…die zijn toch lelijk!
Die wil ik niet voor het raam hoor!
Nou…dan is mijn leuke uitstapje al om zeep geholpen …als ik uiteindelijk na lang slenteren iets leuks vind en hij praat zo!

Dus liep ik weer lekker chagerijnig over de markt verder en ging met NIKS naar huis.

Gr, Danielle

Mervin hoeft alleen maar te kijken en dat weet ik al laat maar… kan ik ook zo iets hebben van Grrrr maar meestal komt hij dat met een alternatief dat ik ook mooi vind.

Enne ik kwam vroeger altijd te laat tot iemand mij een keer liet wachten, men wat had ik er de pest is, maar ik kom zelden meer te laat.

Groetjes,

Michèle

@danielle Mei markt??? km je uit de buurt van Zutphen???

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi,

ik ben zelf ook niet altijd een van de liefsten om het maar zo te zeggen,
wat dat betreft zijn wij beiden nogal koppig.
Maar ik heb er ook een vreselijke hekel aan, als mensen te laat komen.!

Maar jij gaat toch naar de begrafenis, neem aan dat je vriend dan toch weet dat ie niet kan bellen /sms?> Iig niet netjes om dan telefoon aan te hebben.
Maar ga van uit dat vriendlief dit toch wel weet?
Dus eigenlijk onzinnig.

Op tijd komen vind ik wel erg belangrijk .Vorige week nog mijn vriend zou zoontje van school halen, ik zeg nog 12.15 uur gaat school uit moet je wel op tijd komen.
Zoontje had graag dat ik ook kwam dus ik stond 12.10 uur bij school (ik kom altijd vanuit werk) en geen vriend te bekennen
School ging uit, zoontje vraagt waar is papa , tja die is er nog niet.
Zal wel onderweg zijn!
Ruim 12.15 uur kwam vriendlief op dooie gemak aanfietsen met jongste zoontje.
Tja dan kan ik behoorlijk pissed off zijn hoor!
En dan geven ze ook nog als antwoordt: ik ben toch op tijd , het is 12.15 uur?
Ik zeg je moet jongste zoontje ook niet laten fietsen, (3.5 jaar) gewoon achterop nemen, anders duurt het te lang.

Mannen ??? Soms…

Ach gelukkig, ben ik niet de enige

Woezel:

weer eentje uit de buurt??

Tja Gelderland vertegenwoordigt goed op dit forum.,…
haha…

Nee, nee, de meimarkt is in Tilburg! Altijd gezelligm begint 's nachts al! Maar mijn mannetje zit tegen een k-opdracht van school te hikken en ik denk dat dat wel meespeelde. En toegegeven: ik zeg vaak ‘ik ben zo terug’ en dan blijf ik ergens een uur hangen. Dat vindt hij mijn enige minpunt, zegt 'ie dan. Is ook best irritant, maar ik ben nu eenmaal shopaholic en dan denk ik: ‘Nog éven naar de HEMA, nog éven naar…etc.’ Maar als dat het enige is, haha, valt het wel mee toch!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hahahhaa zieje , mannen zijn ook wel eens ongesteld…

whhahahaha ik zou ook pisst zijn, maar zolang hij nog weet hoe hij sorrie moet zeggen da scheelt weer toch !!! zand dr over … en alst nou nog een keer gebeurt, gewoon omdraaien, een keer uit je pan gaat als hij 5 minuten langer wegblijft, werkt hier altijd goed… ‘omdraaien zeg maar’ snapt ie meestal meteen dat hij overdreven reageerde… en dan kenne we dr weer om lachuhhh

Pippy is geboren 17.07.2009

@woezel: nee …haha…lekker uit brabant…Tilburg zoals Rainbow al zei.
Ik denk dat Brabant op dit forum toch nog wel het meeste leden geeft hier op ikkeben!…weet ik wel zeker trouwens!

Gr, Danielle

Hahahahahaha, ok, nou ik vroeg het omdat er in zutphen dit weekend ook mei markt was. Werk namelijk in zutphen en heb deze week nachtdienst, en toen zag ik dat je naar de mei markt ging, en toen legde ik die link!! hahahaha

@Mama van 2 , zo langzamerhand kom ik steeds meer mensen tegen die hier uit de buurt komen!! misschien een keer een achterhoek dag houden??!! hahahahahahaha

liefs woezel

Goed idee Woezel, maar uh zou het dan toch echt zo zijn
dat de Brabanders de meeste leden vertegenwoordigd??
Kan ik me haast niet voorstellen haha

Gr. mama van 2 kids

@mama van 2 kids: ik denk dat Brabant het meeste leden heeft:
Ik zal ze proberen allemaal op te noemen:
*Rainbow

• Ik
    *inge
    *sje
    *pippys moeder
  • mini boy
    *bakmama

En volgens mij vergeet ik er 10!

Gr, Danielle

ok , jullie hebben gewonnen

Maar hoe zit het dan met ons Woezel???

Wie komen er allemaal uit de Achterhoek,
Achterhoek is natuurlijk een klein deel van GLD.
haha

Maar uh… Wij hebt ieder joar wal de Zwarte Cross jippie
in LICHTENVOORDE

Brommers kieken, moar dan wal heeeele groten…

Dus Brabanders en alle Westerlingen van NL…

kom allemaal naar de Zwarte Cross, en jullie zullen zien wat feesten is,

haha

Sorry, gaat dit onderwerp helemaal niet over, maar moest ik ff kwijt…

@Mama van 2 hahahahahhahaha, sorry lig echt even dubbel!! Brommers keiken, een geliefde uitspraak hier in de omgeving. Vooral de ouderen zeggen/vragen dit vaak aan de jongeren. Och mien jong, toen ik zo oald as oele was , gink elk weekend brommers kieken, die jonge leu van noe neumt dat zeker anders of nie, of geet een jong deerntje as oe niet brommers kieken? (let even niet op de spelling, want ik weet niet hoe ik het in het correct achterhoeks moet spellen) om je te bescheuren soms, en het erge is, ik ben helemaal niet met dialect opgegroeid, mijn moeder wilde dat wij gewoon abn praten, maar ikw erk in de zorg, en daar heb je dus oudere mensen die alleen maar plat praten, dus ik ben een volleerd plat prater geworden als dit nodig is!! hahahaha

Nou wij hebben toch ook wel een aantal vertegen woordigers:

• luna en mees
  • Mama van 2 kids
  • woezel
  • kimmetje
  • mama snoekie
  • melanie en christiaan

en vast nog wel een paar (heb de tuckers er ook bij genoemd, want ach, ligt toch allemaal dicht bij elkaar!!)

En de zwarte cross ja, dan weet je pas echt wat feesten is!!

liefs woezel

Ik kan ook bij het lijstje Achterhoek/Twente. Maarre, mama van 2 kids; woon je dan ook in Lichtenvoorde? Want dan wonen we niet zo gek ver van elkaar af. Wij wonen in Varsseveld.

Groetjes Natasja

Ik heb niet alles gelezen, maar ik woon ook in twente!!!

Gelukkig zijn we niet de enige woezel!

Enn uuhhh brommers kiek`n… dat deun wie vroeger oooooook!!
Moar da op een andere manier!!

hahahahhahahahhahahahahha

ik kan wel heel goed echt twens, maar dat klinkt nergens naar… ik slik altijd letters in

Kijkn Praatn
Sigaret`n

etc etc etc :smiley:

We moeten eens een bijeenkomst organiseren voor de twentenaren:D

Liefs, Melanie

Volgens mij is de randstad het slechtst vertegenwoordigd. Vier of zo maar.

Ikke
Mellanie
Anne (lalala)
en Michelle

Groetjes,

Michèle

Ikke woon ook in de Randstad !!

Groetjes,
Sandra

Oh ja sorry sandra was even aan het twijfelen of jou homebase ook randstad was, maar inderdaad das ook randstand oke dan zijn we met 5

Groetjes,

Michèle

Liske woont toch ook in de randstad? En miremady, en rinske?
Liefs, Anne

Drenthe is het minst vertegenwoordigd volgens mij…ikke en…euhm…

Groetjes,
M