Jaja staat ineens me baas aan de deur in het weekend
Met dit
Al weer 5 jaar in dienst haha, had het er 2 weken geleden nog over.
Jaja staat ineens me baas aan de deur in het weekend
Met dit
Al weer 5 jaar in dienst haha, had het er 2 weken geleden nog over.
hij smaakt heerlijk haha, moet wel ff de familie laten komen om mee te helpen eten haha
Dat is inderdaad attent…bij ons krijg je een gevulde koek als je 12,5 jaar in dienst bent…
Veel eetplezier!
Groetjes!
Waar moeten we komen helpen??
Gefeliciteerd joh, hoop dat mijn baas over 1.5 jaar ook zo attent is
Groetjes,
Michèle
ja vind het super leuk, ook omdat de taart speciaal gemaakt is met me naam enzo, het leuke was rens zei dat ik niet weg mocht (zou weg gaan) En ik snapte het niet haha.En toch dacht ik ineens heej ik werk er al weer 5 jaar vandaag.
hey meis van harte gefeliciteerd .zo wat een lieve baas heb je .wij krijgen wat bij 12 en half jaar .maar dat het bedrijf 40 jaar bestond hadden we ook zo grote taart .gelukkig waren we net verhuist en kregen veel visite .anders wist ik me ook geen raad hahahhhaha smikkel er lekker van
groetjes marielle mama van tanja
Ik heb gister al een stuk naar me ouders gebracht en me zus komt vaniddag ook dus die komt wel op
oo wat leuk zeg! Wij krijgen dit niet bij 5 jaar maar bij 12,5
smakelijk!
groetjes gytha
Ze zeggen dat er net zoveel goede bazen zijn als rode ganzen, maar volgens mij is dit er echt wel een!!!
Super en hij ziet er lekker uit… Lekker kopje thee erbij of een kopje koffie., HEERLIJK! Geniet maar lekker!
Ha ha ha daar zijn ze baas voor Doe ik ook op de mijne, maar puntje bij paaltjes zijn ze best lief.
Groetjes,
Michèle