Ik ben verliefd

Echt helemaal hotel de botel. Ik wist niet dat het kon, maar ik ben helemaal in de wolken van… onze trouwringen. We zijn vanmorgen bij een edelsmit geweest waar toen ik haar collectie op internet zag al een hartslag miste want echt ze evennaarde mijn gedachte helemaal van wat we mooi vinden. En toen ze me een ring liet zien die ik al op haar site gezien had en helemaal weg van was moest ik even slikken. Ze gaat onze ringen hierop baseren. Het kost wel wat, maar we hebben straks unieke handgemaakte prachtige trouwringen. Oh ja ik heb nog geen zin om een foto op mijn hyves te plaatsen ivm met familie en vrienden, maar wie het idee wil zien kan ik de foto wel mailen Moet je alleen mij even mailen want ik kan anders de foto niet toevoegen.

Groetjes,

Michèle

Hopelijk blijf je ook verliefd op de man die de ring gaat dragen . Maar ik zou zeggen geniet straks van jullie ringen als ze om jullie vingers zitten.

Danielle is geboren op 7-1-2010

Ha ha ha dat zit wel goed hoor. De keltische knoop wordt gebaseerd op de tatoo op zijn rug dus ik heb hem letterlijk altijd bij me dan.

Groetjes,

Michèle

Oooh wat ongelooflijk mooi en stoer Ik word bijna jaloers
Ik wil ook trouwen en alles er op en er aan Haha
Maar het is je van harte gegund meid en natuurlijk heeeeeeerlijk genieten

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik word wel erg nieuwschierig Michèle!

Liefs, Melanie

Wauw gaaf zeg. Ik ben erg benieuwd en wil heeeel graag foto zien

Gaaf! Ik ga je mailen!

Groetjes,
M