Nou gistermiddag dacht ik Demi al slapend voor het eerst in haar grote bed te leggen… Niet dus, was ook niet handig van me natuurlijk
Ze ging gelijk zitten en wilde dus niet…
Nou dan maar je ledikant in dacht ik, nou slapen deed ze dus niet meer, met gevolg dat ze gister tegen de avond stierlijk was
Dus half 8 fles pap en op bed, nu begon ze te klieren en wilde niet meer liggen met haar fles, nou dan gaat ze altijd met fles en al d’r bed in, dus ik zei tegen Arno, ik probeer of ik haar in het grote bed kan leggen…
En het ging goed, ze ging mooi liggen, en heeft zo d’r flesje leeggedronken en mooi in slaap gevallen…
Het is goed gegaan vannacht, nu hopen dat ze vanmiddag weer in d’r grote bed wil
Ze heeft dus de hele nacht goed geslapen, ze was alleen behoorlijk vroeg wakker 6.30 maar ja nieuw bed, dus die is even wakker geworden en heeft gedacht, heeee spelen, want ze kwam mooi onze kamer op getrippeld, om ons even wakker te maken…
kietel kietel kietel doet ze dan, ohhh wat een schat he
En toen liep ze steeds over en weer, van haar kamer naar de onze, en binnen de kortste keren lag heel ons bed vol knuffels en speelgoed haha
Maar ik mag niet mopperen, ik hoop alleen dat ze morgen wat langer uitslaapt, want ik had al zo slecht geslapen
Toen we net op d’r kamer waren zei ik, gohhh welke grote meid heeft er hier in dat mooie bed gelegen…
Nou er werd uitgebreid gedemonstreerd hoe ze daar had gelegen haha!!
Ben superdesupertrots!!
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi