Ik ben trots! hij deed zoiets leuks!

Nou Shadow plaste net ineens binnen (kan gebeuren ze is nog niet zindelijk) en wat doet rico? rent naar een handoek, pakt hem op, rent terug en gaat de boel schoonpoetsen! dat is toch gaaf!!!

Wat goed! Maarre, werd het ook schoon of werd het eigenlijk alleen maar erger?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja het werd dus echt schoon daarom was ik zo trots. hij gooide (een handdoek dat dan wel maar toch haha) de handoek dus…over het plasje heen. wachte tot het ingetrokken was en wreef het toen bij elkaar.
ik heb het nog nagepoetst omdat het dan wel droog was maar niet 'schoon" snapje?
echt zo grappig. ik hoop dat hij dat vaker doet! normaal als hij poetst (de ramen b.v.) ziet het er 100 keer zo erg uit hahaha

Wat schattig! Kan die ook al zelf z’n handen wassen?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Haha echt geweldig!

Handig hoor zo’n schoonmaakhulpje

Groetjes,
Sandra

Wauw, dan is het zeker knap Inge!

Groetjes,
M

haha, kijk dat is nog eens handig. Nog even en hij kan het huishouden overnemen, heeft mama ook even rust, haha

haha ja dat zou handig zijn ja een extra hulp
We zijn nu bij opa en oma, en mijn broer is ook gekomen omdat hij geen vrij kon krijgen van werk op rico’s verjaardag,
en nu is hij voor ons aan het koken (hij is kok en leert nu voor culinair koken!)
echt heeerlijk ruikt het, rico zegt constant: MJAM MJAM MJAM
hij heeft net de stofzuiger gepakt en wilde gaan stofzuigen…niet binnen hooor nee buiten… daar lag het vol " PLAATJES" (blaadjes dus haha)

ach wat een lieverd is het toch he?!
enne idd erg fijn een extra hulpje, ach en buiten stofzuigen moet kunnen toch?

liefs,
Rinske

@Rinske: haha, dat isnu wel nodig met al die blaadjes.
hoeven we de bladzuiger niet te kopen