Ik Ben Tante Geworden!

Hoi Dames,

Ik heb super goed nieuws. mijn zus is afgelopen vrijdag thuis bevallen van een super mooi en gezond meisje van bijna 8 pond! Ze heeft een hele mooie naam gekregen, en papa en mama zijn helemaal in de zevende hemel.Ze heet Evelien Fleur.
Een hele mooi naam, wat bij een hele mooie baby past. De bevalling is verder helemaal goed gegaan, en ze zijn nu lekker aan het genieten van de kraam tijd!!
Ik heb oevrigens eerst aan mijn zus gevraagd of ik dit op het forum mocht zeten, want het is en blijft een openbaar forum. Ze vond het echter geen probleem, dus vandaar dat ik het jullie nu allemaal mag zeggen: IK BEN TANTE VAN HET MOOISTE MEISJE WAT IK OOIT HEB GEZIEN!!!

Afgelopen zaterdag ben ik wezen kijken, en wat is het een pracht meisje. Ik moet zeggen, op de neus na, vind ik haar heel erg op bo lijken, toen bo net geboren was. Oefff… het gaat wel kriebelen hier hoor!!!

liefs woezel

Gefeliciteerd! Wat een supernieuws voor je zus en haar man, na die moeilijke tijd. Geniet lekker van het tante-zijn, weer iets heel nieuws, hè?

Enne, logisch dat je enthousiast bent, maar twee topics?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

GEFELICITEERD. Oh wat leuk joh en voor je zus is het ook helemaal geweldig. Zeker gezien we natuurlijk van je weten hoeveel moeite het gekost heeft. Fantastisch nieuws meid.

Groetjes,

Michèle

Super joh! Inderdaad gezien de voorgeschiedenis nog een groter wonder! gefeliciteerd!

Geniet er lekker van enneh… gaan jullie wat doen aan de kriebels???

liefs

@Mriek hahahahaha , ja ik zag het, weet niet hoe dat kan, maar heb Asje al in dat topic gevraagd om even die te wissen. Hahahahaha Idd wel heel raar om nu tante te zijn> Ik was het wel , van de broers van mijn man, maar dat is toch wel anders. Het voelt ook anders.

Ben echt zo blij!

Of wij wat gaan doen met die kriebels? Hmmm nou dat willen we wel. Vandaag toevallig nog bij de gyn geweest om een aantal dingen te bespreken ivm de zwangerschap van Bo. Hij heeft ons het groene licht gegeven, maar wil nog wel even een paar maandjes wachten. Dat heeft echter meer te maken met dat we in huis alles mooi af willen hebben, voordat we aan een tweede willen beginnen. De verleiding is echter wel groot hoor, om nu er al voor te gaan!!

liefs woezel

Gewijzigd door - woezel op 05 Jul 2010 12:49:51

Oeh, spannend! Hopelijk gaat het jullie snel lukken, als jullie ervoor gaan!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Gefeliciteerd!!
Wat ontzettend fijn dat het nu helemaal gelukt is bij je zus, en dan zó’n mooie meid, leuk

Enne… een beetje oefenen alvast kan geen kwaad toch

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh meissie wat een supergoed nieuws! Heel veel geluk voor je zus en haar man en voor jullie hele familie. Wat een traject hebben je zus en haar man achter de rug en wat fijn dat ze eindelijk hun eigen kindje in de armen mogen houden.

Lekker van genieten!

Groetekes, Sje

Gefeliciteerd!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Gefeliciteerd!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Oh eindelijk wat zal je zus&zwager genieten na heel dat traject verdriet, nu eindelijk vreugde. PROFICIAT

Gefeliciteerd tante Woezel!!
Wat ontzettend fijn dat er weer een gezond kindje op de wereld is gekomen. Geniet lekker van je nichtje…

super!!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Van harte gefeliciteerd! Wat een ontzettend fijn nieuws!!

Groetjes Natasja

Oh wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!!! En een hele leuke naam inderdaat! Fijn te lezend at ze na zo’n moeilijke periode toch hun kindje in de armen mogen houden! Lekker genieten allemaal!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Wat een super nieuws. Gefeliciteerd met deze mooie kleine meid. Prachtige naam hebben ze haar gegeven.

Hoe gaat het met de kleine? Als de nieuwe mama vragen heeft … ze weet ons te vinden hé

Maar laat ze eerst maar lekker genieten!!!