Ik ben ook weer terug

Hallo Allemaal,
ik ben ook weer terug op Ikkeben,
jeetje ziet er erg mooi uit zeg.
Is wel veel veranderd,maar ziet er heel erg mooi uit nu.

Met Nicky gaat het nu wat beter,
Nicky heeft scoliose in zijn rug,omdat hij zo hard is gaan groeien,heeft dat gevolgen voor zijn arme ruggetje.

Ik ben ook volop aan het klussen met de pappa van Nicky,we zijn dus bezig voor een 2de hummeltje.
En maar hopen dat het lukt.

Alleen de woningruil is op het laatst toch niet doorgegaan,was heel erg jammer,maar goed,ik heb me al ingeschreven bij de woningbouw voor een grotere woning.

Hoe gaat het met jullie hier allemaal?
Ik hoop goed.

Groetjes van Bianca en Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

hoi bibi welkom terug .wat leuk dat het goed gaat met jullie .en succes met klussenahahhahahahahahhaha

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Bibi
Welkom terug
En ik hoop dat het klussen snel zijn vruchtje ofwerpt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hoi bibi

welkom terug

groetjes ingrid

Welkom terug Bianca!

Ik ben inmiddels 18 juli bevallen van een zusje voor mijn twee jongens.
Arme Nicky, scoliose, dat is toch wel ernstig. Kunnen ze het goed behandelen omdat ze het al zo vroeg ontdekt hebben?

Bedankt allemaal.

Hoi SeeSeeEm,
ja gelukkig hebben ze het snel ondekt,hij loopt ook onder behandeling,hij krijgt 2 keer per week kinderfysio,en ze houden hem heel goed in de gaten,ze gaan zijn loop en voeten goed verbeteren,door de scoliose loopt hij wat krom naar voren,en zijn voeten staan iets naar binnen,zijn looppatroon gaan ze dus verbeteren,als hij iets ouder is dan krijgt hij een brace.

Ik moet voor de rug in November weer een runtgenfoto laten maken,en ze houden ook de groei van de rug bij.
Juist omdat hij zo groot is en te hard is gegroeit is kan dit gekomen zijn.
Is best sneu want hij heeft er wel last van,het doet soms echt zeer.

Maar ik blijft positief het komt wel goed,hij is nog jong,dus er kan nog van alles aan gedaan worden.

Groetjes Bianca en Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Welkom terug hoor. Jeetje wat sneu voor zo`n kereltje. Gelukkig kunnen ze nu dan nog vanalles doen, ben benieuwd naar de runtgenfoto.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Was dat Nicky die al last had van groeipijnen?
Hij heeft het niet makkelijk met groter worden…