Ik heb het op zich nog steeds erg naar mijn zin op mijn werk, maar sind 1-1 hebben we er nog iemand bij. Een typisch goois meisje maar dan uit Den Haag. Een onwijs streber typetje die niks anders doet (bewust of onbewust) om mij de loef af te steken. Ik probeer me er niks van aan te trekken, maar ik wordt er soms knap onzeker van. Ik heb daardoor al een paar fouten gemaakt en een gesprekje gehad. Ik wordt nog onzekerder omdat ik ook maar niks hoor over mijn contract maar ja ik wil er ook niet naar vragen zeker niet nu ik dat gesprekje gehad heb. En ik denk maar zo geen nieuws is goed nieuws. Maar met alles is het oh kom maar dat doe ik wel, en nee hoef je niet naar te kijken heb ik al gedaan. En oh zal iik dat even oppakken. Ik krijg nergens een kans toe zo. En dan wel meepraten met de rest als ik iets vraag van ja je moet wel lezen he als mijn meerdere dat ook zegt. Ik wordt er niet goed van. Ze is niet compleet onaardig maar daar kan ik slecht tegen. Maar het heeft ook geen zin om er wat van te zeggen want het is echt zo’n typetje van ja jou probleem dus…
Maar goed ik hoop maar dat ik snel een contract zie dan ben ik misschien ook weer wat zekerder van zaak.
Groetjes,
Michèle