Ik ben ontvoerd naar

recreatiegebied spaarnwoude( daar waar altijd Dance valley is)
daar had george een hotel geboekt voor ons,
we zijn gisteren avond eerst wezen skieen in Snowplanet, erg leuk!!! Alleen die spierpijn vanochtend was minder, maaaaar dat was de eigenlijke verrassing vandaag zijn we naar Naturique geweest, een verwen daggie, heerlijk, eerst lekker hele lichaam gescrubd, daarna lekker in de algenpakking, effe de sauna in, lekker zwemmen in het zwembad, toen een hele gezichtsmassage en masker, daar lagen jut en jul…
Heerlijk geluncht weer heerlijk verwend met handen en voetenverzorging en daarna het toppunt van de dag , een heerlijke volledige lichaamsmassage, oooooooooooooh wat lekker ontspannen zeg zo’n dagje beautyfarm.
Uit mezelf zou ik er nooit naartoe gaan maar pfff wat een leuk verjaardagskadootje zeg. ben helemaal rozig en mijn velletje voelt net zo aan als Sofie’s huidje, dus dames, hier en daar wat subtiele hints geven want mannen zijn ook hartstikke onder de pannen op zo’n dag,echt heel leuk, effe veel aandacht voor jezelf maar ook voor elkaar

Kussies

nou kimmetje ik geef al 5 jaar hints maar jan snapt ze echt niet hoor maar wel lekker hoor zo’n verwendagje nou meid je kan er weer even tegenaan morgen heel veel plezier met je verjaardag en een hele fijne dag

liefs anita en een knuffel van kyra

zie je wel dat het lekker is hihihi ikke wil ok zo’n man hahahah

Tries

Ohhhh wat heerlijk klinkt dat Kim!! Arno heeft ook eens zo’n dag voor mij besproken maar ik heb het af laten zeggen, want ik dacht dat is toch niks voor mij Spijt heb ik nu…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

whaaaaaa ik wil ook zo vent,die van mij snapt ook al niets van die hints.

ben blij dat je genoten heb,fijne dag vandaag

groetjes bianca

ohhh dat is nu echt een hele verassing zeg…
kan je lekker lang nog nagenieten van je gave huid…

maar je had het ook zeker verdiend hoor

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper