Ik ben nieuw!

Hallo allemaal,
Omdat ik hier voor het eerst kom, zal ik me even voorstellen:
Maike
22 jaar
getrouwd met Nico
zoon Levi van 21 augustus 2003 (7 maanden)
dit forum ziet er erg leuk en gezellig uit, dus ik ben van plan om vaker te komen.
Nou, tot horens

Maike

hoi Maike
ik ben Natasja 26 jaar, 1 zoontje Ryan (15-6-2003)
Veel plezier hier

Hoi Maike
Ik ben Sonja, 27, moeder van Jeroen (11 dec 2003) en sinds gisteren nieuw hier… Mijn verhaal staat onder die van jou!
Ziet er inderdaad gezellig uit hier, hè, dat vond ik nou ook!
Groetjes en veel plezier hier!
Sonja

hoi maike
welkom op het gezellige forum ik ben marielle getr met martin en samen hebben we een dochter tanja en die is twee en een half
veel plezier hier

gr marielle trotse mama van tanja

Hallo Maike,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend. We hebben een zoontje van ruim 2,5 jaar (Stephan, 23 juni 2001) waar we heel blij mee zijn.
Veel plezier hier!

Groetjes, mamma van Stephan

hoi maike van harte welkom op dee gezellige verslavende site waar je met al je verhalen kwijt kan!! veel plezier. ik ben trouwens maureen moeder van twee jongens fabiano is twee jaar en alessandro is 7 maanden. ik ben getrouwd en mijn man heeft nog twee kinderen uit een andere relatie. groetjes van mij

** MAUREEN MAUREEN **

hallo maike en welkom hier

ben bianca getrouwd met hans samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 engeltje kevin* dylan(7) en kaitlyn(3)

Hoi Maike

Welkom, ik ben Bianca een van de zovele en heb sinds 21 september 2003 een zoontje Rick genaamd.

bianca.

Hallo Maike,
Ik ben Kristel, getrouwd met frans en de trotse moeder van Sanne (13-05-2003).
Heel veel plezier hier.

Liefs Kristel

Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam), getrouwd met Cas en moeder van Lucas 15-03-2001

Groetjes Mim

hoi maike
mijn naam is janet 32 getrouwd met john 34 en we hebben twee jongens koen(12-09-00) en luuk(14-01-04).
veel plezier hier
groetjes janet

Hoi Armanda,

Je hebt ff wat gemist.
Anita is niet de Anita waar ze zich voor uitgeeft.
Oftewel: weer zo’n “kleuter” die zich verveeld.
Net als laatst.

Oef, geen flauw idee.
Ze heeft zoveel berichtjes getypt en op zoveel topics gereageerd…

en kimmie heeft ze allemaal stuk voor stuk verwijderd!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ben ik even weg, kom ik inderdaad allemaal antwoorden tegen met de naam van Anita.
Vervelend hoor. Het lijkt wel of het steeds vaker gebeurt. Of zal het idd elke keer hetzelfde kindje zijn? Telkens een nieuw email adres is makkelijk aan te maken. Maar ik snap niet dat ze er zo veel moeite voor doet.

Liefs Kristel

het was hetzelfde ipadres als die christina en hoe heet ze ook alweer, ik had haar geblokkerd maarja een hotmailadres is zo aangemaakt en dan op 1 zondag 52 bercihtjes schrijven ik werd er gek van

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Kimberley heette die andere (of nou ja, DEZELFDE bedoel ik natuurlijk, haha!).
Hopelijk heeft ze er nu inderdaad genoeg van, maar het verbaasd me niks als ze het over een week ofzo weer opnieuw probeerd.
Ze had er schijnbaar nogal lol in, met haar 52 berichtjes op 1 dag!!!

Nou ja, laten we maar hopen dat ze fijn met haar vriendinnetjes met de poppen gaat spelen…toch??

nou inderdaad ik vond het ook al zón typisch mens… ik dacht wel wat reageerd ze vreemd op bepaalde dingen maar ja hopelijk is het nu afgelopen…

maureen