Ik ben nieuw, mama van Jasmijn


#1

Dag allemaal,
Ik ben dus nieuw hier, nou ja nieuw, ik heb vaker op dit forum gelezen als jasmijn iets wel of niet deed als baby, er zit nu eenmaal geen gebruiksaanwijzing bij je “eerste”… en dan heb je toch wel wat vragen zo nu en dan…

Ik ben de moeder dus van Jasmijn die op dit moment 18 maanden oud is, en echt een handenbindertje, ze gaat al aardig babbelen en loopt al sinds een week na haar 1ste verjaardag…

Nu ben ik aan het dubben of ik wel of niet aan een tweede zou moeten beginnen, mijn vriend wil al sinds Jasmijn geboren is een tweede, maar ik schijn de storende factor te zijn… want ik wil misschien wel niet…
Vandaar nu weer mijn zoektocht naar wat anderen hiervan denken of vinden om te kijken waarom ik wel of niet zou willen…
groetjes
Fanthagiro


#2

Hoi Mama van Jasmijn.

Ik ben Juna, 27 jaar (net!), Verpleegkundige, Moeder van Jada 2 jaar en 1 maand! Wij wonen in Malawi omdat Jada’s Papa hier vandaan komt. Wij hebben ook zo’n handenbindertje, maar wij hebben allebei besloten een eventuele 2de uit te stellen en misschien ooit nog wel voor adoptie te gaan, maar nu willen we eerst voor onszelf wat dingen gaan doen (ja ja egoistisch) hahahahah

Welkom op dit forum, het is hier iig hardstikke gezellig en je kan, zoals je zelf al hebt gezien, hier vanalles vragen!

Succes


#3

Welkom! Ik ben de moeder van Erik, hij wordt in juni 2 jaar. Wij laten het zoals het er nu naar uitziet bij één kindje. Zeg nooit nooit, maar voor nu lijken we het zeker te weten. Jij bent de enige die kan besluiten of je wel of niet een tweede kindje zou willen en waarom wel of niet. Laat je niet ‘overhalen’ voordat je zelf er helemaal van overtuigd bent dat je het zou willen.

Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#4

Welkom!!

Ik ben Anne, bijna 21 jaar en moeder van Seth van 15,5 maand.
Wij wonen met z’n drieen in Rotterdam.

Ik kan je vertellen dat (mocht het ons gegeven zijn), er zeker een tweede gaat komen! Ik zou het liefst nu al beginnen, maar dat is niet zo verstandig. Aangezien ik nu nog naar school ga (fulltime) en we dus wachten tot we een betere (financiele) situatie hebben.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Hoi ik ben Michèle, mamma van Morgan een handebinder van 19 maanden. Ik woon samen met Mervin en onze katten in de randstad.

Wij hebben altijd gezegd als morgan 2 is gaan we voor de tweede alleen wisten we niet dat mijn gezondheid parten zou spelen en dat ik zo lang nodig zou hebben om te ontzwangeren (18 maanden bijna). In november ben ik ten huwelijk gevraagd en we hebben nu besloten om pas na de bruiloft (18-8-2011) voor de tweede te gaan. Morgan is dan bijna 3 en dat vind ik nu een mooie leeftijd. Wel is er een kleine kans dat het niet meer lukt met mijn gezondheid en we hebben ook gezegd dat we daar dan vrede mee zullen hebben. Maar zover is het nog lang niet.

Groetjes,

Michèle


#6

zeg nooit nooit, wij wilden graag een derde, die kwam niet echt snel voor ons gevoel, toen we het los hadden gelaten kwam 4 jaar na onze tweede , onze alexander, nu ben ik bijna uitgerekend van onze vierde maar die was er ook bijna niet geweest hoor, weer op het moment dat het voor ons niet meer hoefde kondigde ze zich aan

maar wat betreft , als je al een keuze hebt, die kunnen alleen jullie samen nemen, niemand kan in je hart, in je huis, in je(financiele) ruimte kijken, alleen jullie

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”