Hallo mama’s ik wilde mij even voorstellen, vandaar dit nieuwe topic ( hoop dat het mag!?) Ik ben danielle en ben moeder van 2 jongens van net 2 jaar oud. Ik was aan het surfen en toen zag ik deze site en dat leek mij wel wat om ideeën op te doen en ervaringen uit tewisselen. Wil je meer weten, vraag gerust!!!
Ik ben nieuw hier!
Hallo Danielle,
Wat leuk dat je ook hier terecht gekomen bent.
Ikkeben is inderdaad hardstikke leuk en je kan hier met heel veel andere
moeders ervaringen uitwisselen en ideeen opdoen.
Tuurlijk mag je een nieuwe topic openen, alleen doen de meeste dat bij ikke ben
maar dat zul je wel merken als je wat langer op ikkeben meeleest en meeschrijft.
Ik zal mezelf ook even voorstellen, ik ben Miranda en woon samen met mijn vriend Bert. Samen hebben we een dochterje van veertien maandjes en ze heet Joyce.
Vanaf de tijd dat Joyce geboren is zit ik wat meer aan huis “gekluisterd” en zit
daarom veel vaker achter de computer en zodoende ben ik ook op ikkeben
terecht gekomen.
Welkom hier
Hoi danielle.
Leuk dat je komt mee kletsen.
ik ben marianne 24 getrouwd met niels 23
en samen hebben wij een zoontje Ruben
van 15 maanden oud.
Groetjes Marianne mama vanRuben
Welkom op ikkeben, veel lees en schrijfplezier gewenst.
Gewijzigd door - Asje op 15 Oct 2006 15:59:38
Zoals ik zie is het hier wel errug gezellig, ik heb nog niet verteld dat ik zelf 30 jaar ben, getrouwd met mijn lieve schat harry en afkomstig ben uit groningen. Ik zag dat er een topic is om je voor te stellen, maar aangezien ik bij dit topic begonnen ben, heb ik het bij deze hier gedaan!
Heeft iemand trouwens een leuke tip om binnen met de kinderen te doen ( die van mij zijn dus 2 jaar)iets wat minder snel verveelt?! alle ideeën zijn welkom!!!
Groetjes danielle
Wij hebben een hele poos zon tent in de woonkamer gehad. Je kent ze vast wel een tent in de vorm van een huisje. Whaaaaaaaaaaaaa werkte super. Nu staat hij boven en ook daar zorgt ie nog steeds voor heel veel plezier. Als je er niet zo veel plek voor hebt dan kieper je meteen al hun speelgoed erin s
avonds.
heee asje, dat is een goed idee zeg, is zeker bij bijna elke speelgoedzaak te koop niet?!!
Hoi Danielle!!
Leuk dat je er ook bij bent. Eruuug leuke site hoor.
Ik ben Wietske Muis, 26 jaar en dik 5 jaar getrouwd. We hebben een hele lieve zoon, zijn naam is Stijn geboren op de 1e van dit jaar
Leuke activiteit binnen, ga ik ooit doen wanneer Stijn wat groter is.
Koop verf op waterbasis, zet ze in de douche en kliederen maar. Je moet ze wel duidelijk vertellen dat het echt alleen maar in de douche kan anders heb je straks je hele huis er kleurrijk bij staan.
Kliederen vinden kinderen eruuug leuk
Wat vind je ervan?
Veel plezier.
Groetjes Wiets
Geen idee, zal vast wel joh. Daan is m toen eens tegen gekomen in de kringloopwinkel. Helemaal netjes in een doos en voor 2,50. Nou daar hebben we al een hoop lol voor gehad.
welkom hier danielle
ben bianca getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes
kevin* dylan van 9 en kaitlyn van 5
wens je veel pleizer hier
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn