Ik ben nieuw 23 februari 2003

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen, Ik ben Gwendolyn schipper en ben 28 jaar jong mijn man heet henk ook 28 jaar, ik heb 2 kinderen kimberley 5,5 en kayleig 3,5. ik ben een (nog niet lang meer hoop ik) huismoeder dit heb ik met liefde gedaan maar ik wil als de jongste 4 jaar is wel weer eens wat anders.

Groetjes Gwendolyn

hoi welkom hier, ben kim, trotse mama van 2 kindjes en de oppermutzzzzz hahaha dat zegt dus helemaal niets want ik ben op dit moment erg weinig online vanwege een verbouwing maar toch van harte welkom hier en veel plezier

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hallo Gwendolyn,

Welkom op deze site!
Ik ben Bianca, 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend (44).
We hebben samen een zoontje van 2,5 jaar oud (geb. 23 juni 2001).
Hij heet Stephan en we zijn helemaal gek met hem. Het is een lekker vrolijk, ondeugend jochie.
Verder heeft Stephan nog een half-broer en een half-zus van 8,5 jaar die hier 2x per week zijn.
Ik hoop dat je het hier net zo gezellig gaat vinden als ik!

Groetjes, mamma van Stephan

van harte welkom hier. ik ben maureen. 30 jaar. getrouwd met rolando 38 jaar. wij hebben samen twee zoontjes van 2 jaar en 6 maanden. fabiano en alessandro. mijn man heeft nog twee kindjes uit een andere relatie reggie van 9 en melina van 7 jaar. ik hoop dat je het hier naar je zin krijgt. ik ben hier ook nog niet zolang maar verslavend is het wel. kom elke dag wel even op deze site. heerlijk…

Hallo Gwendolyne,
Ik ben Kristel(16-03-1975) getrouwd (10-05-2002) met Frans (29-06-1967) en de trotse moeder van Sanne (13-05-2003). Dit forum is verslavend, dus pas maar op.

Liefs Kristel

Hoi, ik ben Mim (das kort voor Miriam) bijna 33 en getrouwd met Cas.
Samen hebben we een zoon van bijna 3, Lucas.

Groetjes Mim

hoi gwendolyn
welkom op het gezelligste forum van ikke ben
ik ben marielle 35j en getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van 2en een half en erg bij de hand maar wel leuk

gr marielle trotse mama van tanja

Hoi gwendolyn,

ik ben Jolanda, 29 jaar. getrouwd met Dennis en we hebben samen een dochterje, Lisa.
Welkom hier. Ik hoop dat je het net zo naar je zin zal hebben als ik.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

Hoi Gwendolyn.
Ik ben Eljada.Moeder van Niels 3,5 jaar en Iris 14,5 maand.
Ik kan je alleen maar gelijk geven meid.Werken is af en toe best heel leuk(vooral als je je salaris krijgt hihihi).Wat voor werk zit je aan te denken?
Groetjes Eljada

Hoi,

Leuk al die reactie, ik ben bang dat het erg verslavend is ik heb nu al 3 dagen gekeken voor nieuwe berichten. Mijn werkt voornamelijk 's nachts dus zit ik me 's avonds nog wel een te vervelen. (als de kinderen slapen op tijd wat hier niet vaak voor komt) zo nu ook zit ik alleen.

Ik zit te denken aan een administratieve baan het liefste op een school zit ik niet met de vakantie’s (oppas) als iemand iets weer in de provincie groningen

Groetjes Gwendolyn

hoi Gwendolyn

Ik ben Natasja 26 jaar bijna gescheiden, ik heb een zoontje Ryan en hij is nu bijna 8,5 maand.
Ik denk dat je het wel naar je zin hebt hier, want het zijn onwijs lieve mensen die je ook helpen als je het moeilijk hebt.

Dus gooi alles eruit als je het moeilijk hebt en wij vangen je op.

groetjes en veel plezier op dit forum