Ik ben niet lief geweest

Helaas heb ik niet altijd de kracht om even heen en weer te lopen kiki. Dus ik heb ook alles beneden liggen. Zeker met dit koude weer willen mijn knieen niet echt mee en dan ook nog eens dat gewicht tillen. We willen niet voor niks gelijkvloers gaan wonen

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Staand een poepluier verschonen wil echt niet.
Je kan dan niet zien of er nog wat zit.
En vaak zit er ook nog poep tussen de liesjes.
Bij ons is het nooit een probleem. Gewoon op de bank of op de commode en blijft vaak rustig liggen.
Wil het niet dan leid ik af met een speeltje/ boekje.

Groetjes Lisan

Nou hier ook soms verschoontaferelen die de buren horen ( drie huizen verder )!
Ik probeer Minke altijd af te leiden door bijvoorbeeld de dieren op de boerderij na te doen ( “wat doet de koe” en zij heel hard 'BOEOEOE") maar als ze erg moe is dan werkt dit ook niet en spreek ik haar streng toe en houd haar ook in de houtgreep. Tja ze moet hem toch om! Het grappige is op de creche zei de leidster dat ze daar een engeltje is en dat het bij de meeste kids alleen maar strijd oplevert bij de ouders… die draakjes weten precies wat ze moeten doen om mama aan het zweten te krijgen! Ik hoop met je mee dat deze fase niet heel lang duurt ( uhhmm een paar jaar hoor ik wel eens,… AARRGGHH ). Maar goed ik zou me zeker niet te schuldig voelen. Ik probeer zelf altijd rustig te blijven maar verlies ook wel eens mijn geduld en praat dan ook harder dan ik mezelf de avond ervoor nog had voorgenomen…! Nou meid gedeelde smart is halve smart, die meiden zijngewoon pittig!! gelukkig vindt Neeltje voorlopig alles nog best hihi.

groetjes!

Lilypie First Birthday tickers

pff ik was ook bijna niet lief geweest.
rico drijft me echt tot waanzin nu,
hij slaat me constant en echt HARD in mijn gezicht. was hem alleen maar aan het omkleden.
hij sloeg me zo hard dat ik BIJNA als reactie terug had getikt. niet in zn gezicht hoor (duh:S) maar gewoon op zn hand, maar ik wil geen tikken uitdeler zijn dus ik heb m nogal ruw in zijn bed gezet en had zn armpjes stevig beetgepakt, maar het maakt totaal geen indruk,
toen ik m 2 min later nog een kans wilde geven kreeg ik weer een klap tegen mijn gezicht aan en nu heb ik hem in de gang gezet.
ook dat boeit m totaal niet
lacht me gewoon kei hard uit

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik ben geen voorstander van slaan, maar morgan heeft ook heel erg geslagen. Die heb ik toen toch echt een tikje op het hand gegeven. Gewoon zodat ze even schrok en het slaan is wel gestopt hier.

Groetjes,

Michèle

nee ik weet het, het zal ook best helpen maar ik voel me er zo rot over als ik dat zou doen snapje? dus weet nog niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan,
pak m wel goed beet enzo en dat vind ie ook niet leuk maar verder boeit t m niet echt…

Ik ben ook tegen slaan, maar Dylano heeft vandaag wel een tik op zijn vingers gehad, nou dat was dus de eerste en laatste keer want meneer kijkt naar zijn hand en gaat naar me zwaaien. Madelon was er ok bij en we hebben ons dus echt met zijn tweeen om moeten draaien om niet te laten zien dat we niet meer bijkwamen van het lachen. En een minuut later haalde hij weer precies hetzelfde uit dus geen effect

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Mamma van Rico,

Alleen je kind even stevig beetpakken of op de gang zetten als hij heeft geslagen is niet genoeg.
Je moet Rico ook even streng toespreken.
Dat dit niet kan, en dat hij mamma au doet.
Als ik jou sla dan doe ik jou toch ook zeer en dan ga je huilen.
Bij ons gebeurd dat ook wel eens en dat doet soms verrekte zeer.
Ik had vorige week nog een harde kopstoot te pakken van de jongste en dit deed zo n zeer dat ik er echt van begon te huilen.
Heb er gelukkig niks aan over gehoud en en ook geen hoofdpijn gelukkig.
Die kopstoot was expres en heb mijn kind bij de arm gepakt en die moest mij in de ogen kijken en heb gezegd dat ik dit niet weer wilde.
Volgende keer op de gang zetten.
En vaak hebben ze er nog lol om ook.
Als je ze zelf een pets op de hand geeft dan brullen ze hard en ben je ineens geen lieve ouder meer.

Groetjes Lisan

Ha ha ha tegen de tijd dat ik ruimte op mijn eettafel heb heeft het geen effect meer enne om haar nu tussen de puzzelstukjes neer te leggen

Groetjes,

Michèle

quote:
Mamma van Rico,

Alleen je kind even stevig beetpakken of op de gang zetten als hij heeft geslagen is niet genoeg.
Je moet Rico ook even streng toespreken.
Dat dit niet kan, en dat hij mamma au doet.
Als ik jou sla dan doe ik jou toch ook zeer en dan ga je huilen.
Bij ons gebeurd dat ook wel eens en dat doet soms verrekte zeer.
Ik had vorige week nog een harde kopstoot te pakken van de jongste en dit deed zo n zeer dat ik er echt van begon te huilen.
Heb er gelukkig niks aan over gehoud en en ook geen hoofdpijn gelukkig.
Die kopstoot was expres en heb mijn kind bij de arm gepakt en die moest mij in de ogen kijken en heb gezegd dat ik dit niet weer wilde.
Volgende keer op de gang zetten.
En vaak hebben ze er nog lol om ook.
Als je ze zelf een pets op de hand geeft dan brullen ze hard en ben je ineens geen lieve ouder meer.

Groetjes Lisan

lieverd haha, allicht spreek ik hem ook streng toe, maar het ging nu even over dat ik het idee had dat ik mn grens voorbij was gegaan, het streng toespreken gebeurd hier al een behoorlijke tijd
en tuurlijk zeg ik: AU! rico dit mag niet! mama aait jou ook dus jij kan ookg ewoon mama aaien ipv slaan (en dan doe ik voor hoe je aait)

oh en trouwens van een pets op de hand vinden ze je heus nog wel lief hoor! want nadat ik hem een tik had gegeven was ik even later weer de liefste van de wereld. HMM KUSJE!

Oh morgan vergaf mij ook meteen toen ik haar geknepen had hoor, lang leven het korte termijn geheugen. Helaas heeft het ook nadelen

Groetjes,

Michèle