Ik ben neurveus

Dinsdag om 16.00 heb ik een voortgangsgestrek op mijn werk. En ik heb nog geen onvertogen woord gehoord over mijn functioneren en 1 leermoment gehad zeg maar. Dat houd in iets dat ik niet wist en wat niet goed gegaan was. Ook heb ik het nog steeds heel erg naar mijn zin, maar toch ben ik nerveus. Waarschijnlijk door het kl*te gedoe met kone nog en mijn collega zei laatst voor de gein al je je jaarcontract krijgt. Ik schoot meteen in de stress. Ze zei dit omdat mijn andere collega weer een jaarcontract gekregen heeft ipv een vast. Maar goed ik heb dus niks om me druk om te maken maar nu het bijna zover is wordt ik wel steeds nerveuzer. Mervin zegt ook al niet zo druk komt goed en als er wat was had je het al gehoord. Maar ja dat ikke he kleine zenuwpeesje…

Groetjes,

Michèle

Logisch toch meid! Als je het zo naar je zin hebt hoop je gewoon dat ze tevreden over je zijn. Maar maak je niet te druk, komt vast goed! Succes.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

ik kan wel zeggen dat je je niet druk moet maken maar je bent hoe dan ook nerveus. daar helpt " je moet je niet drukmaken" echt niet tegen
het enigste wat ik kan zeggen: adem rustig in en uit. probeer afleiding te zoeken tot je dat gesprek hebt zodat je er zo min mogenlijk aan denkt.
Alles komt goed meid! laat het " rustig" op je af komen.
enne het is zoiezo heel logisch allemaal dat je je nerveus voelt.
ik duim voor je dat het allemaal goed uitpakt!

Ik hoop dat het een goed teken is, ik heb vanacht gedroomd dat ze me meteen een vast contract boden… Ik probeer er ook maar gewoon vanuit te gaan dat het oke is allemaal.

Groetjes,

Michèle

Logisch, die rotervaring bij Kone raak je niet meer kwijt. Maar je mag ervan uit gaan dat als ze vonden dat je het niet goed deed, dat je het al gehoord had. Dat is in ieder geval de nette manier…succes alvast!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Kan me heel goed voorstellen dat je door dat gedoe bij je andere werkgever wat onzeker bent geworden. Ik zou zelf precies hetzelfde hebben. Maar je hebt nog geen vervelende dingen over je functioneren gehoord, dus ik denk dat je je niet druk hoeft te maken. Ik wens je heel veel succes met je gesprek morgen en duim voor je dat alles gewoon goed gaat.

Groetjes,
Sandra