Hoi,
Ik wil me even voorstellen, mijn naam is Mo, ik ben 32. Ik woon samen met Jacky, en ons dochtertje Gioia is bijna 6 maanden.
Omdat het altijd leuk is vanalles te lezen over kindjes heb ik me hier aangemeld.
Ik hoop hier veel te lezen/leren, en wellicht kan ik me ook eens bemoeien/tips geven
Ik ben Mo
hoi mo
welkom op het gezellige forum ik hoop nog vaak van je te horen veel plezier hier ik ben trouwens marielle 36j ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter genaamd tanja die in oktober 3jaar wordt
groetjes marielle mama van tanja
Hoi en welkom Mo,
Ikke ben Astrid, woon al ruim 12 jaar samen met Daan en samen hebben we een dochter van 16 maanden, Evianne. Ook ik wens je net zoveel plezier hier op deze site als dat we er zelf aan beleven. Maar pas op, want het is verslavend !
Groetjes
mama van Evianne 03-04-2003
Welkom Mo,
Ik ben Carola, ook bijna 32 jaar (4 september) en 3,5 jaar getrouwd met George. We hebben twee zoontjes, Jens van bijna 3,5 (ja het was een moetje na 11 jaar verkering, nee hoor we trouwden voor het gemak i.v.m. onze liefdesbaby) en Mats van 1,5 jaar.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Hallo Mo,
Gezellig, weer een nieuw lid erbij!
Ik ben Bianca, 29 jaar en ik woon gezellig samen met mijn viend.
We zijn de trotse ouders van ons zoontje Stephan, die net 3 jaar is (26 juni 2001).
Wat heeft jullie dochtertje trouwens een aparte naam zeg. Wel mooi!
Hoe spreek je het uit? Als “djojja” ? Of zit ik er helemaal naast
Ik hoop je hier nog vaak tegen te komen.
En inderdaad: het is hier wel verslavend. Maar dat komt omdat iedereen zo leuk met elkaar meeleeft en meedenkt en je hier in je waarde wordt gelaten.
Maar dat merk je snel genoeg!
Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Bianca,
je zit er niet naast hoor, djoja is idd hoe je het uitspreekt. het is italiaans, en betekend vreugde/blijdschap.
bedankt ook de andere voor het warme welkom