Ik ben misselijk

Hoi hoi,

Ja, ik ben misselijk,bllll
En nog overtijd ook, paar dagen. Ach, het zal wel weer niets zijn hoor, zal wel griepje zijn, toch??? Ofzo… Denk ik…

Afijn, jullie horen nog van mij(en WAAROM hoor ik nu toch de laatste dagen al die enge “Condooms zijn niet veilig als voorbehoedsmiddel” berichten??? En WAAROM hoorde ik dat niet vóór we dat als voorbehoedsmiddel gingen gebruiken?), mocht het dus inderdaad zo zijn (waar we gemakshalve niet vanuit gaan en ik dus ook geen test doe, totdat ik minstens 2 weken overtijd ben, want ze zijn duur), dan zijn we er allemaal blij mee hoor. Zelfs hubbie,zei die straks.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Gewijzigd door - Monique op 28 May 2002 00:31:37

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kom ff niet meer bij hier hahahahahaha

Nou mo, zou maar gewoon een testje halen hoor, die 15 piek, anders bestel je ze op t internet, 3 voor een tientje…

Liefs Els

Nou van harte beterschap meid!!! Ik hoop dat je “griep” snel over is!

WHOEHAAAAAHAHA!!!

Laat je het snel weten???

Groetjes Marielle

Hoi hoi,

Ff updateje hoor. Inderdaad ik heb vandaag een dubbele test gehaald. Van de Etos dit keer. En uiteraard ook maar gedaan (Suus vond ook dat ik maar beter kon gaan testen). Nou lekker vaag allemaal weer! Ik kan dus niet over zo´n ding heen piesen he en al helemaal niet 7 seconden lang, pies ernaast enzo. Dus ik doe het in een bakkie. Tv klok er bij aan en dan maar 15 sec wachten. Nu lette ik niet zo heel goed op, maar ik geloof toch dat het 15 sec waren hoor. In ieder geval, ik zag dus 1 hele blauwe streep (de “tester” streep) en 1 heel vaag streepje. Zo van: je kunt zien, dat als het een hele blauwe streep zou zijn, dan zou die beslist op die plek komen, want daar is al een “voordrukje”. Zo zag het er dus uit. Vaag he. Nog steeds misselijk enzo, geen honger, koffie blll. Maar goed, kan psychisch zijn natuurlijk .
Als ik dit allemaal zo lees en weer ff denk aan die test (die ik gemakshalve nog maar niet aan Marcel heb laten zien, want ik doe er morgenochtend toch nog 1, mocht ik niet ineens en spontaan toch ongi zijn), dan denk ik, ja ik ben zwanger. Maarrrrrrr en nu komt het::::::: Ik had een mini pietepeuterig, super de luxe klein, slijmerig ietsie rozeachtig minuscuul stukje (nog geen eens stukje) iets afgeveegd (lekker smakelijk verhaal ja) en nu vraag ik mij dus af: WAS DAT EEN ONGIETJE? Of toch niet. Daarna niets meer kunnen ontdekken, voor een uur ofzo niet. Intussen al 6 dagen overtijd. En das voor mij wel aardig lang ja. Maar goed, je zult zien (altijd na testen) dat ik morgen gewoon ongi ben hoor. Hoewel die test van vanmiddag… Wat denken jullie ervan? Wie heeft er ook weleens een Etos test gebruikt?? Zag je dan (bij negatief) een blauwe streep en een soort voorgedrukt achtig 2e streepje? Hellupie.

moon een streepje is een streepje sorry maar ik denk dat er uitbreiding gaat komen hihihi

sorry

Tries

Monique

Jullie kennen mij niet zo goed, omdat ik niet zo vaak post, maar lees wel mee.
Ik ben nu al ruim 4 weken over tijd, ben in maart voor het laatst ongesteld geweest.
Heb vanmorgen van de ha eindelijk een bloedtest gehad, omdat mijn testen altijd negatief zijn.
Dus nu komt er voor ons eindelijk zekerheid.

Maar een streep is een streep zegen ze.

Sterkte.

Liefs Regina

Groetjes Regina

Hoiiiii Mo!

En en en en en en en ??? Al 2e testje gedaan of toch alweer ongi? Had vanmorgen trouwens een kennis aan de lijn die dr beklag deed over etos testen omdat je idd altijd een doorzichtig 2e lijntje ziet lopen als is ie negatief…

Regina, ik heb verleden maand een cylcus gehad van 48 dagen, leef met je mee, ik werd gewoon weer ongi nadat ik net naar de ha was geweest…

Groetjes, Els

Hallokidokieeeeeeee ,

Vandaag: toch weer ongi hoor. Niet erg extreem veel, maar toch ongi. Nog steeds misselijk, duizelig enzo, maar dat wijt ik nu allemaal aan die verkoudheid van vorige week! Aangezien ik toch ongi werd. En die Etos testen koop ik dus niet meer he. Dingen laten je alleen maar meer in onzekerheid zeg. Ik heb er nog wel 1, ach voor als ik weer s overtijd ben hihihi. Maar goed, we zijn nu wel aan het denken, wat we toch voor voorbehoedsmiddel moeten gebruiken. Eigenlijk wil ik niets in mijn lijf meer. Ben al jaren de l…, nu hubbie maar. Vindt hij ook hoor, vandaar de cd`s, maar aangezien op de 100 vrouwen toch nog 3 tot 15 (!!!) zwangerschappen voorkomen op die manier. Ach we denken rustig verder en in die tijd is het heerlijk rustig .

Dames bedankt weer voor het medeleven (en Tries, hihihi sorry, je zult het haast wel jammer vinden dat ik toch ongi ben hahahahha).

dus volgende maand weer 3-15% kans op een zwangere Mo hahahahahahahaha

Nou ongi-ze pffff ik ben waarschijnlijk (hoop van niet duim duim duim) vrijdag weer de klos, oftewel het zaadje hahahahah

Liefs, Els

Als jij het jammer vind vind ik het ook jammer hihi nee wat je gister zelf al zei je weet wel…

liefs Tries

Nou ik ben ook niet zwanger hoor.
De bloedtest was negatief, wel balen hoor.

Liefs Regina

Groetjes Regina

Regina,

Wat balen zeg! Ik hoop echt voor je, dat je snel zwanger raakt. Laat ik het beter zeggen: ik hoop voor je dát je zwanger raakt. Hou vol, klus door..

Jeetje wat rot joh… Duim voor je dat je snel zwanger bent!

Groetjes, Els

Dank jullie wel dames.
Moet nu eerst 12 dagen medicijnen slikken om de ongi weer op gang te brengen.
En dan klussen we gewoon weer verder.

Liefs Regina

Groetjes Regina