Nou hier zit ik dan midden in de nacht achter me pc.NOu we lagen gewoon te slapen horen we ineens een heel hard gekerm van onze poes met een keihard gerammel (van de trap af vallen) Onze andere kat die nooit boven komt is ineens boven en rens en ik vliegen naar beneden.Nog krijsend ligt ze onder de bank te trillen en te schuinbekken. IK weet niet hoelang het heeft geduurd maar daarna lag ze dood stil, ik durfde niet te kijken dus rens heeft gekeken ik dacht dathet afgelopen was. Gelukkig liep ze na 15 minuten weer onder de bank vandaan en heeft rens gelijk de dierenarts gebeld. Hij heeft zeker 20 minuetn aan de telefoon gezeten en ze zeiden dat het verstandig was om te komen. IK heb geen reismandje dus heb me zus uit bed gebeld om te vragen deze even te mogen lenen. Nu is rens dus naar de dierenarts midden in de nacht. Het gaat ons zoiezo 95 euro per uur kosten en er is een kans dat ze moet blijven.Nou ik slaap dus vanacht niet of heel slecht en ik ben er letterlijk misselijk van.OP het moment van dat krijsen wist ik niet wat ik moest denken, als mijn katten samen stoeien klinkt dat niet zo dus, ik dacht zelfs dat erwerdt ingebroken en me kat werdt gemarteld ofzo. IK ben nu helemaal in de was, en zat dan ook net met mijn peukje in de kamer (rook niet in de kamer). Nou ik hoop snel nieuws te hebben en dat ik me kat snel terug heb. Jullie horen het wel, zodra ik meer weet.Dat lucht wel ff op!!!
Ik ben me rot geschrokken!
Nou rens was terug na een uur, zonder Daisy(poes) Ze heeft een epeleptishce aanval gehad, en ze hebben haar daar gehouden . We hebben tot ongeveer half 6 beneden gezeten en toen toch maar weer ff in bed om kwart voor 7 eindelijk in slaap gevallen en er nu weer uit. Dus veel geslapen hebben we niet. Ze gaan bloeonderzoek doen omdat het kan zijn dat er iets is met haar lever of nieren. Ze zijn er ook achter gekomen dat ze een hartruis heeft wat wij nooit hebben geweten, dat is gelukkig niet gevaarlijk. Als ze epeleptie heeeft krijgt ze medicijene en ook nog een spuit voor als ze een aaanval heeft van langer als 5 minuten. Maar dat is nu nog even afwachten. De andere poes zoekt en is erg bang omdat hij zo geschrokken is.
he bah meid je schrikt dan echt rot
wij hebben ook iets raars gehad met onze kat jaren geleden toen was kevbin er nog niet komen van boodschapen thuis.
kat had net in de keuken gegeten en miauwde we hoorden een paar minuten later glas gerinkel en een harde klap is de kat van de vensterbank op het kastje gevallen hij is toen wel over leden
dieren arts vermoed een acute hartstilstand bij hem
ja ik vind het verschrikkelijk, het enige wat mij dan nog een beetje rustig maakt dat ze nu daar is in goede handen en ze zeggen dat ze zelf niet weet wat er gebeurd is. Rond acht uur zou er bloed geprikt worden zodra er daar uitslag van is bellen ze. Me katten zijn ook mijn kindjes dus voel me wel rot en vooral omdat ze altijd bij mij ligt te slapen en nooit snachts naar beneden gaat.
He wat naar meid. Ik zes hummels en een van de oudste had 3 dagen voor ik beviel een beroerte gekregen. Ik heb me over haar en Morgan ontfermt en gelukkig is ze er weer helemaal opgeknapt. En dat is al een dame van 13 jaar.
Ik hoop dat je beesie er ook weer helemaal bovenop komt meid.
Groetjes,
Michèle
Ik hoop het ook en dat het maar eenmalig uis geweest. Het is nu afwachten gelukkig heb ik wat afleiding van charissa en me neefje waar ik op moet passen.
Eindelijk een telefoontje gehad, ze heeft niskaan haarorgaantjes en geen aanvallen meer gehad. Ze is ook erg knuffelig dus ze mag naar huis. Het is nu afwachten als ze een aantal keer per maand een aanval krijgt moet ze aan de medicijnen maar ze gaan er van uit dat het eenmalig is Rens is haar nu ophalen ik kan niet wachten om haar weer lekker thuis te hebben…
Oh beter, ja niks is lekkerder dan je beest weer lekker bij je te hebben. Echt voor onze kleintjes is het moeilijk uit te leggen als er iets is, maar die beesten kunnen zich helemaal niet uitdrukken. Lekker knuffelen en verwennen met wat kattenmelk en zo.
Groetjes,
Michèle
doen we zeker ze is nu heel aanhankelijk en tegen me aan het kletsen op haar manier haha. Nu hopen dat het ,aar eenmalig was en dat we niet nog eens zo hoeven te schrikken.
Ik hoop het ook zeker voor je. Enne kletskouzen kunnen het zeker zijn… ik heb eeb siamees…
Groetjes,
Michèle
ook leuk ik heb gewoon 2 huis tuin en keuken katten, daisy is echt mijn knuffel en merkt altijd alles aan mij en slaapt dus ook bij mij. Ik ben op zich wel gerust gesteld want alles is gelijk nagekeken maar toch bn ik nog een beetje huiverig om het nog een keer mee te maken je kan niks doen voor het beestje dan erbij gaan zitten en aaien. En meten hoelang het duur mag niet langer dan 5 minuten meestal is het maar 1 minuut.
Ja wij hebben 5 huis tuin en keuken katten en 1 siamees dan. Varierend van 14 tot 3 jaar.
Zijn de jouwe al oud?? En inderdaad meer kun je ook niet doen. Verschrikkelijk is dat. Dat hadden we met spot ook. Ze was doof, at niet, dronk niet. Beetje bij beetje is ze opgeknapt toen. Heeft wel weken geduurd, maar nu is ze weer helemaal het vrouwtje alleen 3 kilo lichter. Maar dat mocht ook wel want ze was 6.5 kilo.
Groetjes,
Michèle
Daisy is bijna 3 en lucky 2en een half , nog jong allebij dus ja je verwacht het niet. Ze ligt nu lekker boven.
Nee das zeker iets onverwachts. Hoewel epelepsie natuurlijk niet aan een leeftijd te binden is. Spotje was al 13 toen ze die beroerte kreeg. We zijn ook heel reeel. De oude garde (12, 13 en 14) worden poezen van een dag dus het kan zijn dat ze dingen gaan mankeren of dat ze er ineens niet meer zijn. Tot die tijd genieten we van ze, Alleen nemen we er niet 1 bij als ze dood gaan, ik vind 3 genoeg dan.
Groetjes,
Michèle
Ik heb 3 katten waarvan 2 hele oude waarvan er weer eentje echt niet goed is op het moment. Bah wat zul je ongelooflijk geschokken zijn met zo`n gil midden in de nacht. Hopenlijk blijft het bij dit incident. Knuffel dr maar lekker en sterkte.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
IK ben zelf bang van niet het rare is, 3 weken geleden hoorde ik ok in de nacht miauwen maar meer van stoeien met de andere. Ze kwam een half uur later uitgeput en suf en nat (rook naar plas net als gister boven) En ongeveer 4 maanden geleden in het andere huis ook al een keer aar niet zoals nu. En ze kon ook nergens in huis nat van zijn geworden. Me katten zijn ook me kinders dus ja het is erg moeilijk en ga dit toch nog eens overleggen met de dierenarts.