Ik ben mama van Sylvie


#1

Hallo allemaal, ik ben de mama van Sylvie, ze is nu 6,5 maand.
Ik ben Hanna en ben 23 jaar. 30 November word ik 24. Mijn vriend heet Stefan en is 25 jaar en word 2 December 26.
We wilden altijd al jong ouders worden en we zijn zo blij dat dit zo heeft mogen zijn. We zijn dolgelukkig met ons gezinnetje en Sylvie is zo’n lieve, mooie en ook makkelijke meid.
We wonen in Haulerwijk, dat ligt in Friesland in de gemeente oostellingerwerf. We wonen hier pas sinds Mei dit jaar dus we kennen nog niemand, behalve de buren
Stefan werkt fulltime bij UPC als netwerk administrator en gaat daar ergens volgend jaar aan de slag als technisch tekenaar als alles goed gaat.
Ik werk zelf niet maar blijf heerlijk thuis bij onze kleine meid


#2

Welkom! Fijn dat het jullie gegund was om jong een kindje te krijgen. Ik ben de moeder van Erik; ik ben 33 jaar en hij is 2 jaar. We wonen met ons drietjes in Drenthe, papa is 30 jaar. Hij werkt fulltime en ik werk drie dagen per week. Veel plezier op het forum!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Hoi Hanna! Ik ben Ghislaine, 27 jaar en wij wonen met z`n drietjes in het zinderende zuiden : Best. Ik ben de mama van Joaquin ons zoontje van bijna 1 jaar. Groetjes en veel plezier hier.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers


#4

hoi hoi en welkom

ik ben 27 (bijna 28) en heb drie zoons in de leeftijden 9, 7, en 3 (vanaf zondag 3)
getrouwd en woon op de veluwe.

veel plezier op ikkeben

before you judge me, try hard to love me


#5

Hi ik ben Michèle, 31 jaar en mamma van Morgan van 2 jaar.

Ik woon met haar pappa en onze beestenbende in die mooie stad achter de duinen

Groetjes,

Michèle


#6

ik ben buikje 3
ben 26 jaar ben getrouwd manlief is 33
we hebben twee zoontjes van 5 en 3 jaar
en zijn nu 19 weken zwanger van ons derde wondertje
welkom !!!


#7

Ik ben Juna 27, mama van Jada 2,5 jaar alweer! Wij wonen in Malawi want daar komt haar papa vandaan!


#8

Welkom!
Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 22 maanden.
Wij wonen met z’n drieën in Rotterdam.
Zelf studeer ik nog, en mijn vriend verdient de centjes

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#9

Dankjulliewel allemaal

Ik vind ikkeben tot nu toe erg leuk en gezellig en leer er ook nog van


#10

Hoi en welkom!

Ik ben Sascha, 37 jaar en niet zo’n jonge moeder van onze mooie Senne.

Samen met mijn vriend, 2 honden en 3 katten woon ik in het zonnige Zeeland

Groetjes van Sascha en Senne


#11

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 30 jaar en samen met mijn man en ons zoontje Tim van ruim 2 jaar wonen we in Noord Holland. In maart volgend jaar verwachten we ons 2e kindje. Ik werk 3 dagen per week bij een detacheringbureau voor IT personeel.

Groetjes,
Sandra