Ik ben Lisanne

ik zou al heel graag vroeg kinderen willen ik droom er vaak over. De namen heb ik al bedacht. ik droom van een tweeling (meisjes) en een jongetje. is er hier misschien iemand die dit herkent van vroeger?? die vroeger ook zo dacht?

Lisanne

Gewijzigd door - lisanne92 op 15 Oct 2005 09:04:01

Ja hoor, ik wilde ook al heel jong kids Wilde zelfs een kindertehuis oprichten enzo
Maarre…waarom heb je een sterretje achter je naam staan?
Misschien weet je het niet, maar dat doe je normaal alleen bij iemand die overleden is.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hoi welkom hier,ik wou ook vroeg kinderen en heb dat ook gekregen op mijn 21ste de eerste en op mijn 23ste de tweede… hoop dat je wens in vervulling mag gaan

liefs jessica, &

Zo lang ik me kan heugen wilde ik al heel heel erg graag kinderen en toen ik mijn partner leeerde kennen al helemaal. Gelukkig was deze wel zo bijzonder verstandig om te wachten totdat we de juiste omstandigheden hadden gecreeerd. Dus ik snap je heel erg goed, maar omdat je 13 jaar bent zou ik toch nog wel een aantal jaren wachten hoor, want ondanks dat het super geweldig is, kan het zeker ook niet altijd even gemakkelijk zijn.

reactie op bieb: nee dat wist ik niet neej ik wist niks anders dus dacht ik ik doe er gewoon een sterretje achter maar nou ik dit weet heb ik het gelijk weggehaald. bedankt!

Lisanne

Geeft niet hoor! Kan gebeuren toch? Ik wist het in het begin ook niet

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Welkom op dit forum. Ik ben Maartje en kreeg op mijn 24ste Robin en op mijn 33ste Maaike

Groetjes Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

Welkom Lisanne,

Toen ik 15 was, riep ik altijd dat ik pas op mijn 36e aan kinderen wilde beginnen maar dat ik eerst carriere zou maken. Ook fantaseerde ik altijd over 2 jongens en een meisje. Een meisjesnaam had ik ook al op mijn 15e: Marit.

Wat is daaruit gekomen? Ik ben helemaal niet zo ambitieus meer als op mijn 15e en ben op mijn 27e zwanger van mijn eerste geworden. De naam Marit werd laatste jaren opeens erg populair en ook omdat ik een collega met die naam heb, is die naam niet meer op mijn lijstje gekomen. Ik heb wel 2 jongens en een meisje!

Welkom hier
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van een prachtig ventje die Robin heet
Over een paar dagen, hopen wij onze tweede spruit te verwelkomen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Ik wilde pas kinderen op mijn 25ste, helaas wilde mijn man toen nog niet. Gelukkig 2 jaar later wel en achteraf ook wel goed ook want op mijn 25ste zat ik niet zo lekker in mijn vel dat ik kinderen denk ik niet aan had gekund.

En nu geniet ik met volle teugen van mijn kleintjes.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hoi lisanne,
ik had ook al vroeg en kinderwens maar ik moest tot mijn 26. wachten
voordat ik de juiste man tegenkwam. op mijn 27. werd ik dan moeder,
nog net een mooie leeftijd voor het eerste vindt ik. met de tweede
wil ik ook niet lang wachten…als ik nog een keer het geluk mag hebben.

Hoi Lisanne,

Nee, ik heb dit nooit gehad. Sterker nog, ik had vroeger het idee dat ik geen kinderen wilde omdat ik niet met ze overweg kon. Mijn zus was altijd heel makkelijk met kinderen en ik helemaaaal niet.

Maar zo zie je maar, wijsheid komt met de jaren . Nu zou ik graag een derde willen. Verder ben ik een soort buurtmoeder voor de andere kinderen uit de buurt. Ha, ha.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)