Ik ben Jolien

Hallotjes, ik ben jolien, ik ben net 20geworden, ben getrouwd met steven en samen hebben we een pracht van een dochter Ayla, ayla is nu 21maandjes…en we wonen samen in België Oost-vlaanderen
Hopelijk kom ik hier misschien een paar mensen van in mijn buurt tegen…

xxxxxxxxxxxx
MamaVanAyla

Mama van een klein lief deugenietje

Hoi Jolien,

Gezellig dat je je voorgesteld hebt hier.
Ik heb al wat foto’s bekeken van Ayla (en jou en je man etc.) Leuk meiske hoor!
Ik ben trouwens Bianca, 30 jaar en ik woon samen met Peter en ons zoontje Stephan (die net 4 jaar is)
Ik ben bijna 28 weken zwanger van ons dochtertje Kaya

Heel veel plezier hier

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Haha, KAYA en AYLA
Lijkt aardig op elkaar wat betreft de letters (zag het ineens net )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ooh wat een mooie naam Kaya…vanwaar komt het?? zo mooi gedachtje voor een tweede

Hoi Jolien
welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(20 maanden)
In oktober mogen we onze tweede verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hoi Jolien,

Ikke ben Astrid ( 31j) en woon al ruim 13 jaar samen met Daan (36j) en samen hebben we een dochter, Evianne van ook bijna 2,5 jaar en een Zoontje Jessin van 11 weken. Heel erg veel plezier op dit Erg leuke forum. Ik heb de foto`s van Ayla ook al bekeken. Wat een lekkere, vrolijke deugniet.

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hallo Jolien,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Heel veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ben bianca getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes helaas 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn 4

Welkom Jolien en veel lees-en schrijfplezier hier.

Ik ben CCM, nog 1 dagje 32 jaar en moeder van twee jochies (4,5 en 2,5) en een meissie van bijna 7 weken.

hoi jolien
welkom hier en wens je veel plezier
ikke ben marielle 37 jaar ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van bijna 4 jaar

groetjes marielle mama van
10-10-01

hoi jolien

ik ben ingrid ben getrouwd met henk en samen een zoon van 4 jaar marco geheten

groetjes ingrid

Gewijzigd door - ingrid33 op 03 Sep 2005 14:25:07

hoi jolien,
ik ben jessica,getrouwd met rudi en mama van stef die al twee is en lars die ondertussen alweer 5 maanden is… veel lees en schrijfplezier hier!!!

liefs jessica, &

OOOh bedankt iedereen wat een warm welkom krijg ik hier seg…wat leuk! echt heel leuk …
Het is een ‘Hollands’ forum zijn hier veel belgische mamatjes eigelijk? is maar een vraagje hoor niet dat ik kme met jullie niet ga amuseren zeker en vast ik ga nog een tijdje gewoon rondkijken als ik dat mag moet nog een beetje wennen aan het forum hopelijk neemt niemand me dit kwalijk tziet er mij een heel ‘familiaal’ forum uit dus ben ik een beetje bang om te ‘storen’ in de topics…maar die schrik zal ik wel overwinnen

Nee joh, je “stoort” helemaal niet!
Schroom je niet om lekker mee te kletsen als je dat wil hoor!
En als je ff niet weet waar het nou precies over gaat, gewoon vragen!
“Wechtje” (Jessica) die boven jouw berichtje staat is naar mijn weten de enige Belgische hier verder.

Hey jolien
Wat leuk je hier tegen te komen

fiere mama van Tibo*(°+10.12.2001) & Jonas (°09.08.2003)