Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben twee zwangerschappen trouw geweest aan een ander forum maar nu toch wel een beetje uitgekeken daar. Ik ben erg benieuwd hoe het hier is.
Ik ben 2 augustus bevallen van m’n zoontje Tymon. Mijn dochtertje Nika is nu al een “grote” meid van 1,5.
Ik ben Jerta
hoi jerta
ik ben jessica,getrouwd met rudi en heb twee kindjes stef is twee jaar en lars wordt morgen vijf maanden…
heel veel plezier hier!!!
liefs jessica,
& 
Hallo
ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Veel plezier hier.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hoi Jerta
welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(20 maanden)
In oktober mogen we onze tweede verwelkomen
Heel veel plezier hier
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hoi Jerta,
Je gaat het hier vast gezellig vinden
Ik ben trouwens Bianca, 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend Peter en ons zoontje Stephan van net 4 jaar oud.
Ik ben momenteel 27 weken zwanger van ons dochtertje Kaya
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hoi jerta
welkom hier op het gezellige forum
ikke ben marielle 37 jaar ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van bijna 4 jaar
wens je heel veel plezier hier
groetjes marielle mama van
10-10-01
Hoi Jerta,
Ikke ben Astrid ( 31j) en woon al ruim 13 jaar samen met Daan (36j) en samen hebben we een dochter, Evianne van ook bijna 2,5 jaar en een Zoontje Jessin van 11 weken. Heel erg veel plezier op dit zooooo gezellige forum.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
welkom jerta
ben bianca getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes helaas 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn 4

Hoi Jerta,
Ik ben Annemieke, 24 jaar, getrouwd met Marcel en moeder van Luca (12 wkn).
Ik wens je heel veel plezier op de site!
Groetjes,
Annemieke
Hee Jerta, jij ook hier?
Welkom en veel lees-en schrijfplezier, maar dat zal vast wel lukken. Op fluistertoon: de meiden kunnen hier flink kletsen!
O,ja ik ben 31 jaar en getrouwd met André. Wij hebben nog een jack russel: Dax en een poes: joni.
Hé SeeSeeEm, ja ik ben overgestapt. Het ziet er hier in iedergeval wat kleurrijker en vrolijker uit. Ik ben blij dat de meiden hier lekker kunnen kletsen.
Beter dan een eenzaam berichtje dat weken lang op een antwoord wacht.
Zonde he van dat oude forum. Toen de mei-moeders waren vertrokken, werd het opeens wel erg stil op het zwangerforum. En ik kan zomaar mijn draai niet meer vinden op het dreumesforum. Daarom heb ik niet eens de moeite genomen om op het babyforum te kijken.
Ja en toen jullie ook nog eens waren bevallen bleef er al helemaal niks meer over.
Bij de zwangerschap van Nika kon ik op het zelfde Forum m’n draai ook niet meer vinden. Ben er toen ook mee gestopt. Toen waren zwanger worden en zwanger forum samen in één. Dat liep niet lekker.
Ik ben erg benieuwd naar het geklets hier. Lijkt me leuk.