Ik ben jarig

Vandaag 28 geworden (Tries gaf mij geen compliment hahaha), nog 2 jaar dan ben ik mijn favoriete getal: 30 hihihi. Ik heb een gekke afwijking, ik houd van 30. Tot 39 jaar hahaha.
Vandaag hebben we ook eindelijk ADSL. Het heeft lang geduurd, maar he he, tis gelukt hoor. Is wel erg wennen, dat de telefoon zomaar over kan gaan! Het is lekker snel. Ik moet nu ff naar mijn dochter, die plukt mijn zonnebloemen kaal. Humpf…de Barbie´s wilden sla eten, zei ze, dus plukt ze de bladeren van de zonnebloemen af!

Leuke kadootjes gehad hoor. Van Marcel Burberry Weekend (mijn lievelingsluchtje), van Veronica de cd Escapology van Robbie Williams en van Lucas de cd Escape from the studio, een live cd van Robbie Williams. Ja, ik ben een RW fan hoor.

Nou ik ga weer ff verder internetten, moet natuurlijk ff wat dingen downloaden enzo, ff zien hoe snel het nu gaat hahhahaa.

groetjes Monique

jaaaa ik wist het maar was hier nog niet geweest om je te feliciteren, dus van harte gefeliciteerd

Kussies

Gefeliciteerd!!! Met je verjaardag en met de ADSL

Groetjes Miriam

Hoi Monique.
Ook namens mij van harte met je verjaardag.
En nog een leuke avond!
Groetjes Eljada

ik heb ook geen kands gehad wilde het vanavond doen maar de server deed het niet meer dus kon niet achter mijn computer gezien de tijd 1:35 ben ik zelfs te laat je bent al 40 jaar en 1 dag hahahahaha neee 28 en 1 nog van harte

Liefs Tries

O jee, ook ik ben te laat!
Maar alsnog van harte gefeliciteerd hoor!
Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad!

Groetjes, Bianca