Ik ben heel trots op J

J is natuurlijk al een hele tijd zindelijk, maar nu heeft Madam ook een volgende stap gedaan in het proces. Ze gaat snachts zelf op het potje (ik hoef haar niet meer wakker te maken) en weer terug d’r eigen bed in zonder dat mama er iets van hoort. Ik vind dat voor een meisje van 3 jaar 3 maand toch echt iets om trots op te zijn!

Netjes hoor, hier nog geen aanstalten om uberhaubt zindelijk te worden laat staan iets uit zichzelf te

Groetjes,

Michèle

Zeker een reden om heel trots te zijn!!! Super knap van J!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Echt super goed van haar !!! Ik zou ook trots zijn. Hier hebben we wel een begin maar zover als J al is zijn we nog lang niet.

Toppiej!
Jada was toch al heel vroeg zindelijk? Jij hebt echt een vlotte meid hoor! Om trots op te zijn!

Greetz Cora

@ Cora; ja die is al een tijdje zindelijk ja ( meer dan een jaar) maar voorheen zetten ik haar wel rond 10 uur nog even op het potje als ze lag te slapen, nu word ze dus zelf wakker en plast ze en dan duikt ze d’r eigen bed weer in (ze sliep tot paar maanden geleden ook nog in ons bed) dus mama is hier heel gelukkig!

@malawimamajada … wat heeft er voor gezorgd dat J zo snel zindelijk was? Waarschijnlijk niet de ultra dry Pampers van hier Handig en goed van haar dat ze zo weer terug in bed kan kruipen en dit ook netjes doet … ons dametje is 6 maanden jonger en ligt nog in haar ledikantje … zonder problemen ligt ze daar nog in maar dat zal niet lang meer duren er ze over gaat naar een echt bedje!

Vanaf 1,5 was ze eigenlijk al uit de luiers, maar zindelijk kon je het niet echt noemen, wat het gedaan heeft dat ze er zo snel uit was, katoenen luiers! ahhahahah maar ik kan het je niet adviseren, wat een gedoe zeg! J heeft een ledikant gehad, maar dat was eigenlijk geen succes hier. Daar heeft ze eigenlijk alleen haar middagslaapjes in gedaan omdat ik tot 1,5 jaar ook borstvoeding heb gegeven vond ik het makkelijker dat ze bij ons sliep. Toen dat klaar was heb ik een “groot” bed voor haar laten maken, en dat ging eigenlijk perfect vanaf het begin.

Dat is goed zeg, wat een vlotte meid! En makkelijk voor jullie.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zo, das zeker iets om trots op te zijn!
Echt een knappe meid…

Groetjes van Sascha en Senne

Ik vind dat ook heel erg knap van haar! goed hoor, Rico werd een paar nachten terug wakker en riep dat hij moest plassen, dat was om 4 uur, daarna ging ie weer gewoon slapen en ik vond dat ook al heel knap! normaal slaapt ie overal doorheen

Daar mag je zeker trots op zijn, heel knap van J.

En heerlijk voor mama dat ze kan blijven liggen

Groetjes,
Sandra

Goed van J.!!

Hylke is bijna zo ver.
's avonds vóórdat hij slaapt gaat hij nog wel een keer zelf,
maar 's nachts wil het nog wel eens te laat zijn.

M.

Ja mama geniet er ook echt van moet ik zeggen! Heerlijk om na meer dan 3 jaar niet meer 's nachts je bed uit te hoeven. Dat hadden ze (moeders) me nooit verteld, dat je minimaal tot een jaar of 3 's nachts je bed uit moet pffff!