Ik ben eruit, denk ik

Ik ga stoppen met de borstvoeding, ik heb het nu ruim 4 weken volgehouden, maar Demi blijft maar bijten, ik krijg het haar niet afgeleerd.
Aan de ene kant vind ik het erg jammer, maar aan de andere kant wil ik ze ook niet aan de borst hebben tot ze een peutertje is.
Het is mooi geweest, 8 maanden vind ik nog knap van mezelf, zolang al.
Ik had nooit van mezelf gedacht dat ik het nog zo lang vol kon houden.

Het doet me wel zeer, ik zit met tranen in me oogjes te typen nu, maar het is nu niet anders, ze heeft me straks TE hard gebeten, en dat gaf de doorslag, en misschien wil ze zelf niet meer zo graag, en vind ze het flesje wel makkelijk. Het bloedde nog net niet, dus het was echt hard…
Ik heb vanalles geprobeerd om het af te leren, de voeding stoppen zodra ze bijt, heel hard AUW roepen (ging vaak vanzelf), boos toespreken, negeren, tegen d’r wangetje aan tikken en zeggen, “mag niet he” maar helaas niks hielp, en het is niet zo dat ze geen honger meer heeft als ze bijt, want vaak bijt ze al gelijk als de voeding begint, en moet ik ze als ik de hoop weer opgeef, haar alsnog een flesje geven…

Ik denk/hoop dat het zo moest zijn, dus mijn kleine meisje word groot, en wil niet meer aan mama’s borst, (

Het idee zal wel wennen…het is goed zo (hoop ik)
Ik hoop dat ik er morgen nog zo over denk…ik ben altijd bang om spijt te krijgen en dan kan ik niet meer terug.
Dus voorlopig blijf ik wel kolven, maar dat gaat meestal niet lang goed, want Demi kan meer drinken dan dat ik gekolfd krijg.

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

och meissie toch. helaas maar 8 maand is wel lekker lang hoor, je hebt haar een mooie start meegegeven en da’s het belangrijkste

Kussies

8 maanden goed hoor maar het blijft een moeilijke besissing.

sterkte

groetjes bianca

Kan me voorstellen dat het je aan je hart gaat, ik heb maar een maand mogen geven en dat bijna alleen maar gekolfd want Eva ging al gillen als ze mijn borst zag, en ik heb er ook wel traantjes om gelaten. Ze mag al bijna volledig meeeten, en je hebt haar een goede start gegeven, meer kun je gewoon niet doen joh!

Liefs Els

Bedankt voor jullie lieve woordjes, het is ook goed zo, ik sta er nu achter dat het bijna over is.
Ik probeer nog te kolven zolang het lukt, maar meestal loopt het dan TE erg terug, maar ik kan het allicht proberen.

Bedankt hoor!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Nathalie,
Jammer, meid, maar ik denk ook dat je een goede keus hebt gemaakt…
Ik dacht zelf toen ik zwanger was, ooo, als ik de eerste maand maar zelf kan voeden… Het ging zo goed, toen dacht ik ach, drie maand! Zo lang ga ik zelf voeden… Hahaha en nu is Mirthe vier maanden en ik voed hopelijk nog door tot ze zes maand is, dan ga ik weer aan het werk… Maar ja, vorige week riep ik al dat ik dan 's morgens en 's avonds nog zelf wilde blijven voeden… Nou ja, we zien wel! Misschien krijg ik hetzelfde probleem wel…
En inderdaad, ik wil ook geen peuter aan mijn borst…

Liefs van Chantal
Mama van Mirthe 15-11-2001