Ik ben er weer

Voor de mensen die mij misschien misten
ik ben weer terug van weggeweest.

Ik had even een break nodig.
na de miskraam ging het op zich goed, eigenlijk te goed.
maar de klap kwam later, en heb me een paar weken terug getrokken om alles te kunnen verwerken en het een plaatsje te kunnen geven, wat voor zo ver mogelijk gelukt is.
tegen de decembermaand zie ik nog altijd op, dat zou toch een hele mooie maand geweest moeten zijn dit jaar, maar nu hangt er voor mijn gevoel een donkerewolk over.
Dus wat mij betreft mag dit jaar snel om gaan en hopen dat 2010 wel een goed jaar word!!!

En voor iedereen die jarig is geweest alsnog van harte gefeliciteerd!!!
En ik zal eens proberen bij te lezen

Groetjes Marianne mama van Ruben

heeyyyyyy welkom back

jeetje is niet niks,doe het rustig aan en geeft het een mooi plekje in je hart
en ja december had voor jullie een mooie maand moeten zijn,begrijp dat je het snel 2010 wilt hebben

ik sla liever altijd de maand augustus(kevin* geboren) over en november( 4 november was ik uitgerekend)

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Heel begrijpelijk MJ, wel goed dat je het een plekje hebt kunnen geven. Enne ik kan begrijpen dan 2010 een beetje op moet schieten. Hoop ook dat het jou jaar wordt

Groetjes,

Michèle

Goed van je dat je de tijd hebt genomen om alles een plekje te geven. Het is toch niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. Kan me heel goed voorstellen dat je erg tegen de maand december opziet. Ik vind het fijn dat je weer terug bent en hoop echt dat 2010 jullie jaar gaat worden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom terug na die moeilijke periode. Ik hoop heel hard dat 2010 een goed jaar voor jullie wordt!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed je weer te zien hier!
Kan me voorstellen dat je ff een break nodig had. Hou je goed.
2010 wordt jouw jaar!
Groetjes Maaike

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>