Ik ben er min of meer weer

Ik en jordy zijn behoorijk ziek geweest, ik was al aan het opknappen maar jordy is sinds vandaag koorts vrij super vervelend (alstijd als ie ziek is geweest) heledag janken en piepen en zeuren om de gekste dingen, slaapt voor geen meter enz

maar IK BEN ER WEER! hihi een beetje dan hihi

Tries

Liefs Tries

hehe eindelijk…

groetjes Kim, mama van

en

Komt goed… hier en daar nog wat hoofd pijn… das niet makkelijk als ze zo vervelend zijn maar ach… daarbij staat de kerst boom hier! de ECHTE voor het eerst de kindewren vinden hem super zeker om de ballen er uit te halen haahhahahaahha ik lach wel maar ben niet blij

Tries

Liefs Tries

Gezellig dat je er weer bent!

Hoop dat Jordy gauw écht beter is, zodat ie weer een beetje te genieten is, haha!
Ik heb trouwens nog nooit anders gehoord als dat kinderen mega-vervelend zijn als ze eenmaal beter worden hoor
Schijnt errug normaal te zijn (maar kan me voorstellen dat je er gek van wordt )

Groetjes, mamma van Stephan

gezellig dat je er weer bent en nog beterschap gewenst verder

jeetje balen dat jullie ziek waren,nou welkom back he

he tries welkom terug fijn dat je er weer bij bent en nog veel beterschap .ene heb je chocolada ballen er in hihihihih.wij hier wel en kerstklokken en denne eikels tanja zit steeds in de kerstboom ja ze is slim ze pakt gewoon der stoeltje en gaat er dan op staan zeer gevaarlijk natuurlijk maar dan kan ze chocolaatje uit de boom pakken hihihihih

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 12 Dec 2004 11:34:23