Ik ben een beetje zielig

Heb gisterenavond mijn voet gestoten aan de deur en mijn ringteen gebroken, ik kan dus niet lopen, erg fijn met 2 kinderen om je heen.Kom net terug van de eerste hulp en ze hebben hem effe rechtgetrokken en ingetaped… zetten met gips kan niet.

Ik moet maar even kijken hoe we dat doen met de meeting anders blaas ik hem van mijn kant effe helemaal af en doe het dan liever in juni ofzo.

groetjes Kim, mama van

en

JEEEEEEEEEEE Hoe krijg je het voor elkaar joh ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ow brrrr…wat zal dat zeer doen zeg
Ellendig voor je joh!

Wat betreft de meeting: gewoon eerst nog ff aankijken joh. Duurt nog 3 weken

Sterkte meis!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Auw auw auw!!!
Beterschap.

Ik hoop dat je er in mei wel bij kan zijn want een Ikkeben meeting zonder de makers van Ikkeben dat kan natuurlijk niet.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

beterschap kim

oooo kim beterschap meid ,enne gauw beter worden

groetjes marielle mama van tanja

iekssssssssssssss dat doet zeerrrrrrrrrrrrrr

beterschap en hoop dat je er wel bij kan zijn hoor op 1 mei

oooo Kim
Dat doet zeer zeg
Heel veel beterschap gewenst door ons

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

ohhhh gossie toch gebroken snips meis!

inderdaad we kijken het gewoon even aan hoe het gaat Kim

Tries

Auwie! Beterschap!

Je ringteen? Zit die tussen je middelteen en pinkteen? Of ben ik dan in de war met de wijsteen? Ben ik nou de eerste die deze flauwe grap maakt?

en zo werd ie door hun toch echt genoemd, eerst bij de huisarts ,bij de rontgen en op de eerste hulp, maar ik vind het ook maar een raar woord…maar ja hoe moet je hem anders noemen

groetjes Kim, mama van

en

O, wat kan dat pijn doen! Vervelend voor je. Ja, als je kinderen hebt als vrouw moet je gewoon door… Ik zou toch proberen het zoveel mogelijk te ontzien. Succes, ook met de kindjes.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Jakkie zeg. Dat doet idd heel veel pijn. Heb ik ook een keer gehad. En idd doen ze hem niet ingipsen. Gaat niet met zo´n wurmpje. Tapen dakspansgewijs. Is het fijnste. Oh ja en strakke schoenen dragen. Blijft de teen ook in de juiste vorm en houding zitten. Bedoel dan ook geen puntschoenen of zo iets ).
Sterkte ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ja dat was precies wat ze gingen doen, tapen dakpansgewijs en stevige schoenen dragen inderdaad…die hele verdoving hadden ze trouwens maar achterwege gelaten…grrr
eerst dreigen met een spuit en daarna hem dus niet gebruiken, kon die vent wel vermoorden

groetjes Kim, mama van

en

Jeetje wat vervelend joh. Lijkt me ook zeer pijnlijk, het doet meestal al zo’n zeer, als je een van je tenen stoot, dus gebroken moet nog zeerder doen. Nou, hou je maar goed. Hoop dat je mensen hebt die je wat kunnen helpen.

hoi kim
hoe gaat het met je voet, al weer wat beter ??ik hoop wel dat je 1 mei weer beter bent .veel sterkte

ja morgens is brr maar hoe verder de dag vordert en hij maar opgesloten zit in mijn schoen gaat het wel, iedereen om me heen helpt goed hoor, sofie is lekker bij een vriendinnetje aan het spelen en vic scharrelt wel lekker rond

groetjes Kim, mama van

en

ja bah kan je er wel mee slapen ???gelukkig als je in je schoen zit,dat je minder pijn heb sterkte hoor