Ik ben een beetje zenuwachtig

Morgen is het dan zover
Robin moet om 13.15 bij de chirurg komen
Afgelopen vrijdag nacht hebben we bij de huisartsenpost hier gezeten met Robin
hij schreeuwde het uit van de pijn als je aan zijn lies kwam
die vrouw die ik eerst aan de lijn had zei dat ik maar even op zijn lies moest duwen
Jaja zei ik en hoe ga ik dat doen toen had ze dus zoiets van kom maar even langs
De arts heeft het gene wat door de liesbreuk kwam weer terug geduwt
We weten nu ook hoe dat moet
hij zei wel dat het een kleine breuk was
Ik had erg gehoopt stiekum dat ze hadden gezegt ga maar naar het ziekenhuis dan kan hij meteen geholpen worden maar zo erg was het niet
Dus is het weer afwachten wat er morgen gezegt word
Moet zeggen ben er best zenuwachtig voor
Steeds als Robin begint met huilen ben ik bang dat hij last heeft van de liesbreuk
Ga dit ook aan geven hoor morgen want het lijkt me niet echt goed voor het babytje in mijn buik steeds die spanningen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Gewijzigd door - heleen op 30 Mar 2005 11:46:41

kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, en dan morgen avond nog die echo, spannend en druk dagje dus!Sterkte ermee

groetjes Kim, mama van

en

hoi heleen heel veel sterkte morgen met je mannetje en al vast hele dikke knuffels .en dan ook nog savonds de echo o o druk druk succes

groetjes marielle mama van tanja

Jeetje, nou heel veel succes meid !!! We horen het wel he ???

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Spannend!!
Kan me voorstellen dat je je druk maakt hoor! 'T is toch niet niks als je kleine mannetje geopereerd moet worden, ook al is het een "routine-operatie"
Heeeeeel veel sterkte en voor morgenavond heel veel plezier met het kijken naar de kleine uk in je buik!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Ook van mij sterkte morgen.
Hopelijk gaat het straks weer beter met Robin.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Heel veel sterkte!!!

Groetjes,

Diana moeder van Daan

heel veel sterkte meisie

hoi heleen
hoe is het gegaan met robin??? operatie geslaagt. ik hoop dat alles goed is gegaan .
enne hoe was je echo ???

Hier nog zo’n nieuwsgierig aagje
Is alles goed gegaan met de operatie?
En hoe was de echo?
Je zal t wel druk hebben nu met je kleine mannetje. Geef hem maar een dikke kus!

Ik lees het nu pas dat het al zover was. Je had inderdaad het gesprek en de echo op dezelfde dag. En hoe is het afgelopen? Is ie al geopereerd of staat er nou een datum vast?

Ik hoop dat het goed is gegaan.

Hoi hoi
Sorry voor mijn late reaktie
We zijn donderdag bij de chirurg geweest en over een week of 3/4 kunnen we de oproep verwachten voor de operatie
Robin is een grote vent geweest heeft niet gehuild
De chirurg zei dat het een grote breuk was en die andere artsen maar zeggen het is een kleine breuk
Dat was even schrikken dus maar de chirurg zei dat hij beter een grote breuk kon hebben dan een kleine breuk omdat als er iets van zijn buikvet in een kleine breuk vast komt te zitten zit het ook vast
en dat is bij een grote breuk niet
Het word een dagbehandeling
Smorgens brengen en smiddags weer mee naar huis als alles goed is met mijn ventje
Goed even over de echo
Super super was het zo mooi gezicht
het hartje klopte heel mooi en de kleine was vol op aan het bewegen
Het leek er zelfs op dat hij /zij even naar ons aan het zwaaien was
we kunnen 13 oktober als uitgerekende datum aanhouden
Er staat een foto van de echo op Robin zijn site hij is niet super duidelijk http://www.pantograph.nl/robinnl/broertje%20of%20zusje.htm
Met 20 weken krijg ik nog een echo en jaja dan kunnen we kijken of ons kleine kruimeltje een jongen of een meisje is

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Gewijzigd door - heleen op 02 Apr 2005 08:51:38

Tof dat het allemaal goed gegaan is joh, wel schrikken inderdaad als ze zeggen dat het een grote breuk is. Maar gelukkig zou dit dus beter moeten zijn dan. Errug fijn dat het een dagbehandeling is en dat je je ventje weer gauw mee naar huis mag nemen, dan kun je hem thuis lekker in de watten leggen.
Ik heb even naar je echo gekeken ook, maar die is wel heel klein joh. Maar ik wacht geduldig op je volgende echo. Heerlijk dat je je kindje lekker hebt zien rondzwemmen en alles lekker in orde is. Nogmaals het blijft wonderlijk he ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Sluit me weer eens aan bij Astrid
Heerlijk dat je je kindje hebt kunnen zien en dat alles goed is!
En ik hoop dat Robin snel geholpen kan worden, dan hebben jullie dat ook gehad!

Succes!

Fijn dat de echo goed was en dat je nu weet dat Robin waarschijnlijk binnen een maand geopereerd wordt en dat het ‘maar’ een dagopname is.

Valt het niet tegen dat Robin pas over een maandje terecht kan? Hoe zit dat met het aanraken, dat deed toch ook zo verschrikkelijk zeer bij hem en zou je opnoemen, vonden ze dat geen reden voor vervroeging?

nou gelukkig heeft robin een dagopnamen ,ja sorry had het verkeerd begrepen ja beetje blond hihihih hoop dat het mannetje gauw van de pijn af is sterkte .ja leuk de echofoto, ik vondt het een beetje klein .maar erg leuk het is een wonder

Robin heeft op het moment geen pijn gelukkig
En als hij wel weer pijn krijgt ga ik gewoon heel brutaal meteen naar het ziekenhuis die huisartsenpost hier kan me dan echt de pot op
Heb het wel gehad met hun hoor
Ik vind het ook lang duren nog een maand
Hoop dus dat er snel plek is
Dan hebben we dat ook achter de rug
En kan ik lekker van mijn laatste zwangerschap genieten
Want om eerlijk te zijn doe ik dat nog niet
Ben bezorgt om mijn ventje dus vandaar
Sorry dat de foto van de echo zo klein is zal een grotere plaatsen op zijn site
want als ik hem hier plaats is hij weer erg groot en onduidelijk
maar goed om jullie een pleziertje te doen
Heb de foto vergroot
http://www.pantograph.nl/robinnl/broertje%20of%20zusje.htm