Rens wilde al weken zijn fruithap niet meer eten en stukjes fruit ging ook niet echt. Vandaag toch maar weer geprobeerd want zijn avondeten eet hij ook in stukjes dus hij zou het moeten kunnen dacht ik. Vanochtend heeft hij een halve peer op waar hij met smaak van zat te eten. stond echt versteld.
Tussen de middag at hij twee boterhammen en nam ik zelf nog lekker een banaan na mijn brood. Meneertje boos want hij moest ook banaan. Heeft hij na zijn brood nog een halve banaan gegeten zo uit het vuistje. Was wel een knoeiboel natuurlijk maar ben allang blij dat hij weer fruit eet. En geen fruithapjes meer hoeven te maken is ook heerlijk.
Gaat nu wel behoorlijk hard vind ik, hij heeft ook al bijna geen fles meer.
Hij drinkt alles uit een gewone beker. Alleen onderweg nog een fles of als hij echt erg moe is. Hij drinkt namelik niet uit een tuit of rietjesbeker. Die slaat hij gelijk weg. Maar drinken uit een gewone beker is erg leuk, vind hij.
voor de rest eet hij gelukkig altijd wel goed, alles gaat erin zelfs koolsoorten.
Vanavond heeft hij heerlijk zitten smullen van zijn hutspot. En was zelfs boos dat hij op was. Ben echt trots op mijn kleine aapje.
Groetjes Ramona